JESÚS
GARCÍA DE MADARIAGA MIRANDA
Catedrático de universidad
Publicaciones en las que colabora con JESÚS GARCÍA DE MADARIAGA MIRANDA (9)
2018
-
Green Consumer Segmentation: Managerial and Environmental Implications from the Perspective of Business Strategies and Practices
Sustainability in Innovation and Entrepreneurship (Springer Alemania), pp. 137-151
2017
-
Consumers Switching to Store Brands: Is Product Innovation Effective to Prevent it?
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 878
-
Why consumers purchase organic products? The role of environment, health and age
Congreso Nacional de Marketing (29º. 2017. Sevilla)
2016
-
The Influence of Risks Perception on the Purchase of Ecological Personal Care Products
INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, Vol. 4, Núm. 7, pp. 46-66
2015
-
The Effect of Product Innovation, Promotion, and Price on Consumer Switching to Private Labels
Journal of Marketing Channels, Vol. 22, Núm. 3, pp. 192-201
2011
-
How to prevent Consumer Switching to Private Labels: an empirical analysis
AEMARK
-
La motivación como principio de la confianza para la incorporación de proyectos educativos. El caso particular de Bolivia
Revista Iberoamericana de Educación, Vol. 56, Núm. 4
2010
-
Diversión en el centro comercial
Distribución y consumo, Año 20, Núm. 111, pp. 78
2009
-
¿Esperamos porque es mejor o es mejor porque esperamos?: un estudio exploratorio de la relación entre el tiempo de espera y el valor percibido
Universia Business Review, Núm. 22, pp. 56-73