Psicología cognitiva: medición y modelización de procesos
PSIMED
Universidad Internacional de La Rioja
Logroño, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Internacional de La Rioja (11)
2024
2023
-
Evaluation of Convergent, Discriminant, and Criterion Validity of the Cuestionario Burnout Granada-University Students
Mathematics, Vol. 11, Núm. 15
-
Music and facial emotion recognition and its relationship with alexithymia
Psychology of Music, Vol. 51, Núm. 1, pp. 259-273
-
Prevalence of Burnout Syndrome and Fear of COVID-19 among Adolescent University Students
Children, Vol. 10, Núm. 2
-
Validity Evidence for the Internal Structure of the Maslach Burnout Inventory-Student Survey: A Comparison between Classical CFA Model and the ESEM and the Bifactor Models
Mathematics, Vol. 11, Núm. 6
2022
-
(Un)Broken: Lateral violence among hospital nurses, user violence, burnout, and general health: A structural equation modeling analysis
Frontiers in Medicine, Vol. 9
-
Autoestima y satisfacción con la vida en músicos y población general
Revista iberoamericana de diagnóstico y evaluación psicológica, Vol. 2, Núm. 63, pp. 73-89
2021
-
Effect of covid-19 confinement on gender stereotypes and health
Análisis y modificación de conducta, Vol. 47, Núm. 176, pp. 51-64
-
Pleasure in music and its relationship with social anhedonia
Estudios de Psicología = Studies in Psychology, Vol. 42, Núm. 1, pp. 158-183
2020
-
Adolescencia y música, una realidad positiva
La convivencia escolar: un acercamiento multidisciplinar a las nuevas necesidades (Dykinson), pp. 47-60
-
Relationship between assumed differential socialization and emotional disorders in women: a form of covert social violence
The Spanish Journal of Psychology, Núm. 23, pp. 1-10