Publications (109) Publications auxquelles un chercheur a participé

2023

  1. A Sentence Repetition Task in Spanish language: a valid tool for early language assessment

    CoDAS, Vol. 35, Núm. 5, pp. e20220164

  2. Decisiones parentales sobre la crianza en entornos multilingües basadas en experiencias personales

    Revista de logopedia, foniatría y audiología, Vol. 43, Núm. 1

  3. Descriptive discourse in fluent aphasia: The predictive role of attention, phonology, lexical retrieval and semantics

    Journal of Communication Disorders, Vol. 104

  4. El desarrollo de la identidad étnica a través del mantenimiento de la lengua de herencia

    Revista de logopedia, foniatría y audiología, Vol. 43, Núm. 1

  5. El efecto de la pandemia sobre el desarrollo del lenguaje en los dos primeros años de vida

    Revista de logopedia, foniatría y audiología, Vol. 43, Núm. 3

  6. Gaze Following as an Early Diagnostic Marker of Autism in a New Word Learning Task in Toddlers

    Journal of Autism and Developmental Disorders

  7. How flexible is the orthographic processing of flankers? Effects for letter order and letter identification

    Language and Cognition, Vol. 99, Núm. 3

  8. Mejorar la lengua oral en estudiantes de secundaria mediante un programa de desarrollo profesional reflexivo

    Revista de logopedia, foniatría y audiología, Vol. 43, Núm. 1

  9. Pupillary Responses to Pseudowords with Different Morphological and Imageability Features

    Journal of Psychophysiology, Vol. 37, Núm. 4, pp. 215-222

  10. Temporal acoustic properties of the sibilant fricative /s/ for the differential diagnosis of dysarthria and apraxia of speech in Spanish speakers

    Clinical Linguistics and Phonetics

  11. Verbal and More: Multimodality in Adults’ and Toddlers’ Spontaneous Repetitions

    Language Learning and Development, Vol. 19, Núm. 1, pp. 16-33

2022

  1. Adaptación de un congreso presencial a virtual en el aula: proceso reflexivo de los/las estudiantes sobre competencias transversales

    Jornada «Aprendizaje Eficaz con TIC en la UCM» (Universidad Complutense de Madrid), pp. 573-584

  2. Allocation and funding of Speech and Language Therapy for children with Developmental Language Disorders across Europe and beyond

    Research in Developmental Disabilities, Vol. 121

  3. Autoevaluación y toma de decisiones para mejorar la competencia oral en Educación Secundaria

    Revista iberoamericana de diagnóstico y evaluación psicológica, Vol. 1, Núm. 62, pp. 83-99

  4. Coordinación interuniversitaria para la realización virtual de prácticas sanitarias a través de videoconferencias

    Avances y desafíos para la transformación educativa

  5. Evaluación de Valores Perdidos en Modelos de Crecimiento Latente

    Revista iberoamericana de diagnóstico y evaluación psicológica, Vol. 5, Núm. 66, pp. 65-80