City Reputation Lab
Publicaciones (85) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2023
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A call for the “Public Relations-imperative for sustainability”: Roles for public relations in advancing the 2030 Agenda
Public Relations Review, Vol. 49, Núm. 4
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Digital corporate communication and co-productive citizen engagement
Handbook on Digital Corporate Communication (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 413-425
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Exploring European Citizens’ Resilience to Misinformation: Media Legitimacy and Media Trust as Predictive Variables
Media and Communication, Vol. 11, Núm. 2, pp. 30-41
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La escritura del yo en el ensayo audiovisual español
Oceánide, Núm. 16, pp. 17-25
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Recordando a Justo Villafañe
Justo Villafañe Gallego. Racionalidad y pasión más allá de los intangibles (Servei de Comunicació i Publicacions), pp. 81-84
2022
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Imagen, memoria y ensayo en Fotografías (Chus Domínguez, 2014)
Fotocinema: revista científica de cine y fotografía, Núm. 25, pp. 313-334
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La recepción del ensayo audiovisual español contemporáneo
Icono14, Vol. 20, Núm. 1
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Reputación mediática en Europa. Análisis empírico de la reputación de la prensa en papel, prensa digital, radio y televisión en diez países europeos
El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 1
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Variantes tipológicas del ensayo audiovisual español
L'Atalante: revista de estudios cinematográficos, Núm. 34, pp. 211-226
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What does learning by listening bring to citizen engagement? Lessons from a government program
Public Relations Review, Vol. 48, Núm. 1
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¿Qué mueve a confiar en la gobernanza colaborativa? Análisis de un programa gubernamental en el País Vasco
Revista española de ciencia política, Núm. 60, pp. 251-275
2021
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El epistolario audiovisual de José Luis Guerín y Jonas Mekas.
Revista de Occidente, Núm. 478, pp. 67-87
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Exploring citizens' perceptions-based intangible resources in the public sector : An analysis of the relation between wealth and engagement and trust in 17 countries
Central European Journal of Communication, Vol. 14, Núm. 1, pp. 119-139
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La tecnología con lentes de intangibilidad. Propuestas para orientar gobierno abierto e inteligencia artificial hacia los recursos intangibles en la Administración pública
Gobierno abierto, innovación pública y colaboración ciudadana (Instituto Nacional de Administración Pública (INAP)), pp. 85-114
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Public Communication and Sustainability in a Post-Truth Era
The Handbook of Communication Rights, Law, and Ethics: Seeking Universality, Equality, Freedom and Dignity (wiley), pp. 265-278
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Public sector reputation and netpromoter score
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 18, Núm. 3, pp. 419-446
2020
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Citizen engagement and public sector communication
The Handbook of Public Sector Communication (wiley), pp. 277-287
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Colloquy with Steven Van de Walle on trust in Public Administration
Church, Communication and Culture
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Conclusion: A vision of the future of public sector communication
The Handbook of Public Sector Communication (wiley), pp. 457-465
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How do public leaders learn from society? A reflexive analysis of action learners
Action Learning: Research and Practice, Vol. 17, Núm. 2, pp. 172-185