Universidad de Málaga-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (14)

2024

  1. Addressing regional tourism policy: Tools for sustainable destination management

    Journal of Vacation Marketing, Vol. 30, Núm. 4, pp. 856-873

  2. Evolución de la brecha salarial de género, espacial y sectorial

    Universidad, educación afectivo-sexual, corporal y de género: Investigación, formación e innovación (Editorial Universidad de Granada), pp. 45-57

  3. Is Social Tourism a Vector for Destination Resilience to External Shocks? Evidence From Spain

    Journal of Travel Research, Vol. 63, Núm. 7, pp. 1606-1625

  4. The impact of the metaverse on consumer behaviour and marketing strategies in tourism: a bibliometric review

    Esic market, Vol. 55, Núm. 1

2021

  1. Estudo da estancia e do gasto na segmentación do turista internacional con motivación relixiosa en Galicia

    Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 30, Núm. 3, pp. 79-97

2020

  1. The social tourism programmes in Spain

    Handbook of Social Tourism (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 72-82

2019

  1. Seasonal Concentration Decomposition of Cruise Tourism Demand in Southern Europe

    Journal of Travel Research, Vol. 58, Núm. 8, pp. 1389-1407