Publicaciones (207) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. A proposal for refining the ESG methodology used by rating agencies

    International Transactions in Operational Research

  2. Addressing regional tourism policy: Tools for sustainable destination management

    Journal of Vacation Marketing, Vol. 30, Núm. 4, pp. 856-873

  3. Attraction opportunities for enotourism among international travellers to Spanish wine PDO regions

    GeoJournal, Vol. 89, Núm. 2

  4. Correction to: Attraction opportunities for enotourism among international travellers to Spanish wine PDO regions (GeoJournal, (2024), 89, 2, (58), 10.1007/s10708-024-11055-0)

    GeoJournal

  5. Does gender affect entrepreneurship? Evidence from Spanish and Argentinian business incubators

    Journal of Business Research, Vol. 170, pp. 114326

  6. El crowdfunding inmobiliario en España

    RUE: Revista universitaria europea, Núm. 40, pp. 73-102

  7. Escalas de medida en la toma de decisiones de inversión: evidencia empírica basada en cuestionarios MiFID

    Behanomics, Vol. 2, Núm. 2, pp. 88-105

  8. Estudio del riesgo de pobreza y exclusión social a partir de los ingresos económicos y la desigualdad en la distribución de la renta

    La renta básica universal: fundamentos, debates y herramientas de lucha contra la exclusión social (Aranzadi), pp. 51-66

  9. Evolución de la brecha salarial de género, espacial y sectorial

    Universidad, educación afectivo-sexual, corporal y de género: Investigación, formación e innovación (Editorial Universidad de Granada), pp. 45-57

  10. Keys of accelerators success: evidence from Spain

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 20, Núm. 3, pp. 2423-2446

  11. Multicriteria sorting method based on global and local search for supplier segmentation

    International Transactions in Operational Research, Vol. 31, Núm. 5, pp. 3108-3134

  12. Multiple criteria decision support system for customer segmentation using a sorting outranking method

    Expert Systems with Applications, Vol. 238

  13. Perceptions and attitudes of stakeholders on the return of brown bears (Ursus arctos): Contributions from a workshop held in northern Portugal

    Conservation Science and Practice, Vol. 6, Núm. 1

  14. Seeding young entrepreneurs: The role of business incubators

    Journal of Innovation and Knowledge, Vol. 9, Núm. 4

  15. The harmonic background paradigm, or why gravity is attractive

    General Relativity and Gravitation, Vol. 56, Núm. 10

  16. The impact of the metaverse on consumer behaviour and marketing strategies in tourism: a bibliometric review

    Esic market, Vol. 55, Núm. 1

  17. The use of a semi-qualitative methodology in food tourism research: Different ways to satisfy a highly demanding tourist

    European Journal of Tourism Research, Vol. 38

  18. Turismo interno en España: Algunos cambios significativos desde 2020. El caso especial de Andalucía

    El patrimonio y su perspectiva turística (Aranzadi), pp. 741-762