MÓNICA DÍAZ-BUSTAMANTE VENTISCA-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (15)

2022

  1. Keys to optimising online sales of luxury cosmetics in Spain

    UCJC Business & Society Review, Vol. 19, Núm. 1, pp. 74-109

2021

  1. Nuevas herramientas de comunicación de los museos como recurso docente para acercar la cultura a los universitarios

    Innovación e investigación docente en educación: Experiencias prácticas (Dykinson), pp. 1924-1951

  2. Sexualización infantil en Internet. Percepciones de las menores sobre imágenes infantiles.

    Revista ICONO 14. Revista científica de Comunicación y Tecnologías emergentes, Vol. 19, Núm. 2, pp. 339-363

  3. Sexualización infantil en Internet: percepciones de las menores sobre imágenes digitales

    Icono14, Vol. 19, Núm. 2, pp. 339-363

2016

  1. Are consumers more rational and informed purchasers during recession periods? The role of Private Labels and retailing strategies

    International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 26, Núm. 4, pp. 396-417

  2. Consumer Behavior Regarding Luxury Perfumes

    Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services, pp. 46-70

  3. Image of Luxury Brands: A Question of Style and Personality

    SAGE Open, Vol. 6, Núm. 2

2015

  1. Comportamiento online del consumidor de cosmética masculina de lujo

    Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 3, pp. 362-383

  2. Luxury Brands Perceptions: An Applied Research to the Spanish Luxury Fragrances Market

    Journal of Business and Economics, Vol. 6, Núm. 6, pp. 1071-1085

  3. The Balance Between the Transmitted and the Perceived Image of Luxury Fragrance Brands

    Journal of Modern Accounting and Auditing, Vol. 11, Núm. 10