Ciencias de la Comunicación Aplicada
Departamento
Ana
Reyes Menéndez
Publicaciones en las que colabora con Ana Reyes Menéndez (7)
2023
-
Understanding STI and SDG with artificial intelligence: A review and research agenda for entrepreneurial action
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 196
-
Using algorithms to identify social activism and climate skepticism in user-generated content on Twitter
El profesional de la información, Vol. 32, Núm. 3
-
Young audiences and climate change: Communication analysis in different public arenas
Visions for Sustainability, pp. 1-19
2022
-
How eye tracking can predict consumer behaviour preferences on mobile devices
Applied Marketing Analytics, Vol. 8, Núm. 3, pp. 239-254
2021
-
KPIs for mobile apps and digital data management in healthcare
Management and Marketing for Improved Competitiveness and Performance in the Healthcare Sector (IGI Global), pp. 238-265
2020
-
La importancia de web Atmospherics en el diseño de ecommerce de marcas de lujo
Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo
-
Una aproximación desde el punto de vista del marketing digital al ecosistema de las plataformas de live streaming Twitch, Youtube, y Facebook
Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo