Estudios Ingleses: Lingüística y Literatura
Departamento
Universidad de Alcalá
Alcalá de Henares, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Alcalá (16)
2024
-
La saga de los Fenollosa
Climate change and trans-Atlantic transformations (Escribana Books), pp. 147-168
2022
-
Cursed 80s' nostalgia: choose or die and the haunted videogame
45th AEDEAN Conference: Facultad de Filosofía y Letras Universidad de Extremadura, november 16,18 2022 Cáceres
-
Introduction
REDEN [Nueva época]: Revista Española de Estudios Norteamericanos, Vol. 3, Núm. 2, pp. 1-2
2021
-
Mobile, open and social language learning designs and architectures: J.Ucs special issue
Journal of Universal Computer Science, Vol. 27, Núm. 5, pp. 413-424
-
Mujeres en la pantalla: la bruja feminista en "Chilling Adventures of Sabrina"
Clepsydra: Revista de Estudios de Género y Teoría Feminista, Núm. 20, pp. 79-98
-
The language of engagement and the projection of storyworld possible selves in Roberto Bolaño's "The savage detectives"
Powerful prose: how textual features impact readers (Transcript Verlag), pp. 207-229
2020
-
The Cursed Fairy: Broken Spells in Anne Sexton's Poetry
Contemporary Fairy-Tale Magic: Subverting Gender and Genre (Brill), pp. 9-20
2017
-
Methodological approaches in the didactic second language context
Verbeia. Monográfico: Journal of English and Spanish studies= revista de estudios filológicos, Núm. 1, pp. 5-15
2016
-
Staging the ghost blend in two versions of the ballad "Big Joe and Phantom 309"
Audionarratology: interfaces of sound and narrative (Walter de Gruyter GmbH), pp. 47-64
2015
-
Appendix 1a: student questionnaire
Online collaborative writing and the practice of discurse analysis (Compañía Española de Reprografía y Servicios), pp. 135-137
-
Appendix 1b: teacher questionnaire
Online collaborative writing and the practice of discurse analysis (Compañía Española de Reprografía y Servicios), pp. 139-144
-
Discourse analysis e-forums: (DAEF) Corpus
Online collaborative writing and the practice of discurse analysis (Compañía Española de Reprografía y Servicios), pp. 127-133
-
Doing analysis through online collaboration
Online collaborative writing and the practice of discurse analysis (Compañía Española de Reprografía y Servicios), pp. 5-25
-
Student and teacher evaluation of the activity
Online collaborative writing and the practice of discurse analysis (Compañía Española de Reprografía y Servicios), pp. 119-126
-
Teaching discourse analysis through online collaboration: a focus on assessment
Online collaborative writing and the practice of discurse analysis (Compañía Española de Reprografía y Servicios), pp. 75-98
2013
-
'You look terrific!' Social evaluation and relationships in online compliments
Discourse Studies, Vol. 15, Núm. 6, pp. 735-760