Ikastegia/Institutua
Instituto de Tecnología del Conocimiento (ITC)
Argitalpenak (54) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2022
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A Real-Time FPGA Implementation of the CCSDS 123.0-B-2 Standard
IEEE Transactions on Geoscience and Remote Sensing, Vol. 60
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A bibliometric analysis of 10 years of research on symptom networks in psychopathology and mental health
Psychiatry Research, Vol. 308
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A new approach for writer verification based on segments of handwritten graphemes
Logic Journal of the IGPL, Vol. 30, Núm. 6, pp. 965-978
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Analysis of the cryptocurrency market using different prototype-based clustering techniques
Financial Innovation, Vol. 8, Núm. 1
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Análisis de redes de síntomas del trastorno de agorafobia en personas mayores de 65 años
Psicología conductual = behavioral psychology: Revista internacional de psicología clínica y de la salud, Vol. 30, Núm. 3, pp. 843-863
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Application of Competitive Activities to Improve Students' Participation
IEEE Transactions on Learning Technologies, Vol. 15, Núm. 1, pp. 2-14
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Asignaturas de Proyectos en el Grado en Desarrollo de Videojuegos
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 7, pp. 95-102
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Automated vehicles in swarm configuration: Simulation and analysis
Neurocomputing, Vol. 501, pp. 679-693
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Blockchain-based application at a governmental level: disruption or illusion? The case of Estonia
Policy and Society, Vol. 41, Núm. 3, pp. 386-401
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Blood glucose prediction using multi-objective grammatical evolution: analysis of the “agnostic” and “what-if” scenarios
Genetic Programming and Evolvable Machines, Vol. 23, Núm. 2, pp. 161-192
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Chaos as a Software Product Line—A platform for improving open hybrid-cloud systems resiliency
Software - Practice and Experience, Vol. 52, Núm. 7, pp. 1581-1614
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Cloud DEVS-based computation of UAVs trajectories for search and rescue missions
Journal of Simulation, Vol. 16, Núm. 6, pp. 572-588
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Computer Entertainment Technologies for the Visually Impaired: An Overview
IJIMAI, Vol. 7, Núm. 4, pp. 53-68
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Cuerpo e identidad. Acciones y representaciones: La creación artística como vehículo de análisis y aprendizaje
Human Review: International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 14, Núm. 1
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Deep learning and fuzzy logic to implement a hybrid wind turbine pitch control
Neural Computing and Applications, Vol. 34, Núm. 13, pp. 10503-10517
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Design and evaluation of ECO: an augmentative and alternative communication tool
Universal Access in the Information Society, Vol. 21, Núm. 4, pp. 827-849
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El videojuego como herramienta de alfabetización informacional en estudiantes universitarios
El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 4
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Estudio longitudinal de las diferencias relacionadas con la edad en el impacto psicológico del confinamiento como consecuencia de la Covid-19 en una muestra española
Psicología conductual = behavioral psychology: Revista internacional de psicología clínica y de la salud, Vol. 30, Núm. 1, pp. 93-107
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Evaluating the Influence of Mood and Stress on Glycemic Variability in People with T1DM Using Glucose Monitoring Sensors and Pools
Diabetology, Vol. 3, Núm. 2, pp. 268-275
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Evaluation of Intel's DPC++ Compatibility Tool in heterogeneous computing
Journal of Parallel and Distributed Computing, Vol. 165, pp. 120-129