Marketing
Departamento
Universidad Autónoma de Madrid
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Autónoma de Madrid (13)
2024
-
A Multi-Criteria Decision Support Model for Restaurant Selection Based on Users' Demand Level: The Case of Dianping.com
Information Processing and Management, Vol. 61, Núm. 3
2023
-
Clustering using ordered weighted averaging operator and 2-tuple linguistic model for hotel segmentation: The case of TripAdvisor
Expert Systems with Applications, Vol. 213
-
Hotel Customer Segmentation Using the Integrated Entropy-CRITIC Method and the 2T-RFMB Model
Smart Innovation, Systems and Technologies
2022
-
Deep Learning XAI for Bus Passenger Forecasting: A Use Case in Spain
Mathematics, Vol. 10, Núm. 9
-
Multiple Scenarios of Quality of Life Index Using Fuzzy Linguistic Quantifiers: The Case of 85 Countries in Numbeo
Mathematics, Vol. 10, Núm. 12
2019
-
Am I Ibiza? Measuring brand identification in the tourism context
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 11, pp. 240-250
-
Modelos de generación de teoría en marketing: la Grounded Theory
CUICIID 2019. Contenidos, investigación, innovación y docencia: congreso universitario internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy IX. 23 y 24 octubre
-
Variables influencing cryptocurrency use: A technology acceptance model in Spain
Frontiers in Psychology, Vol. 10, Núm. MAR
2018
-
Campus virtual internacional URV: desarrollo de competencias mediante la internacionalización virtual de la docencia
La internacionalización, cosa de todos: ejemplos de buenas prácticas en la Universitat Rovira i Virgili (Universitat Rovira i Virgili), pp. 11-32
-
Whole foods market: Un caso de éxito en comportamiento de consumidor
CUICIID 2018: congreso Universitario Internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy. Contenidos, investigación, innovación y docencia
2017
-
Understanding the identity of Ibiza, Spain
Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 34, Núm. 8, pp. 1033-1046
2016
-
Choice of national brand vs. private label "me-too" new products in a multicultural context: Understanding consumer innovativeness
Handbook of Research on Strategic Retailing of Private Label Products in a Recovering Economy (IGI Global), pp. 182-208
2010
-
Aspectos diferenciales en la medición del capital de marca del distribuidor
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 68-69