Filología
Fakultät
Universidad Internacional de La Rioja
Logroño, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad Internacional de La Rioja (17)
2024
-
Digital Reading Comprehension: Multimodal and Monomodal Inputs under Debate
Reading Psychology
-
Improvement in the EFL Learning Process in VET Studies. A Structural Equations Model of Affective Variables: English Language Anxiety, Willingness to Communicate and Self-efficacy in English
LEARN Journal: Language Education and Acquisition Research Network, Vol. 17, Núm. 1, pp. 759-788
-
Pre-service teachers’ perception of active learning methodologies in history: Flipped classroom and gamification in an e-learning environment
Education and Information Technologies, Vol. 29, Núm. 3, pp. 3365-3387
2023
-
Beyond the conservative hypothesis: a meta-analysis of lexical-semantic processing in Williams syndrome
Language and Cognition, Vol. 44, Núm. 6
-
EFL in Vocational Training: Improvement of Linguistic Competence from Affective Variables
International Journal of Literacies, Vol. 31, Núm. 1, pp. 1-22
-
Luis Gómez Canseco, Ivette Martí Caloca, Alfredo Moro Martín, Francisco Javier Díez de Revenga, Helena Cortés Gabaudan, Víctor de Lama de la Cruz, Santiago López Navia
Anales cervantinos, Tomo 55, pp. 327-347
-
Podcasts’ effects on the EFL classroom: a socially relevant intervention
Smart Learning Environments, Vol. 10, Núm. 1
-
Rethinking multimodal literacy in theory and practice
Peter Lang AG, pp. 1-296
2022
-
Cooperative Integrated Reading and Composition Model to Improve EFL Reading Comprehension and Foster Inclusive Education
International Journal of Literacies, Vol. 30, Núm. 1, pp. 1-18
2021
-
Actuación y dramaturgias del personaje
El análisis de la escenificación (Fundamentos), pp. 201-251
-
En los márgenes del canon: hibridismo literario y cultura áurea. Prólogo
Hipogrifo: Revista de Literatura y Cultura del Siglo de Oro, Vol. 9, Núm. 1, pp. 15-19
-
Introducción
El análisis de la escenificación (Fundamentos), pp. 11-16
2020
-
Estudio lingüístico-pragmático del discurso jurídico en un caso de delito contra la propiedad intelectual.
Tonos digital: revista de estudios filológicos, Núm. 39
2016
-
Literature and critical literacy pedagogy in the EFL classroom: Towards a model of teaching critical thinking skills
Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol. 6, Núm. 4, pp. 677-696
-
Una escenografía cervantina: farsantes y figuras de una comedia municipal de Teatro del Mediodía (1974)
Impossibilia, Núm. 11, pp. 80-102
2015
-
A CORPUS-BASED STUDY OF ADVERBS OF FREQUENCY IN EFL STUDENTS' WRITING: A CASE OF DISTANCE LEARNING
EDULEARN15: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
-
Una nota biográfica sobre Jerónimo de Cáncer y Velasco
Revista de literatura, Tomo 77, Núm. 154, pp. 585-595