Filología
Fakultatea
Universidad Nacional de Educación a Distancia
Madrid, EspañaUniversidad Nacional de Educación a Distancia-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (69)
2024
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CLARIAH-ES: Strategic Network for the Integration in the European Research Infrastructures in Social Sciences and Humanities
CEUR Workshop Proceedings
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Crisis, clase social y precariedad en las novelas identitarias de Anna Pacheco (2019), Margaryta Yakovenko (2020) y Laura Carneros (2022)
Historia Actual Online, Núm. 64, pp. 143-158
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Multimodal prosody: gestures and speech in the perception of prominence in Spanish
Frontiers in Communication, Vol. 9
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Toward an Integrated Framework for Clil-Based Blended Teaching
Interdisciplinary Research and Innovation in Bilingual and Second Language Teacher Education (Taylor and Francis), pp. 173-189
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Toward an integrated framework for CLIL-based blended teaching
Interdisciplinary research and innovation in bilingual and second language teacher education (Routledge USA), pp. 173-189
2023
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Beyond the conservative hypothesis: a meta-analysis of lexical-semantic processing in Williams syndrome
Language and Cognition, Vol. 44, Núm. 6
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Ramón Menéndez Pidal, Giuliano Bonfante y el nacimiento de la Sección de Estudios Clásicos del CEH
Emerita: Revista de lingüística y filología clásica, Vol. 91, Núm. 1, pp. 149-188
2022
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Introduction: Graphic narratives and the precarious condition
Precarious Youth in Contemporary Graphic Narratives: Young Lives in Crisis
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Precarious youth in contemporary graphic narratives: Young lives in crisis
Taylor and Francis Inc., pp. 1-270
2021
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The expressive function of the ni que insubordinate construction in spanish
Languages, Vol. 6, Núm. 4
2020
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La anotación automática del tema mediante la creación de una capa funcional
Contrastes inglés-español y traducción: estudios basados en corpus (Guillermo Escolar), pp. 61-102
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Multimodal perception of prominence in spontaneous speech: A methodological proposal using mixed models and AIC
Speech Communication, Vol. 124, pp. 28-45
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Para el estudio de las ediciones ilustradas de «Celestina»:: Estándares y herramientas digitales para la recopilación, la ordenación, la clasificación, la presentación y el estudio de las xilografías de las ediciones antiguas. Una propuesta
Patrimonio textual y humanidades digitales (Instituto de Estudios Medievales y Renacentistas y de Humanidades Digitales, IEMYRhd), pp. 187-202
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Strong pronouns as postverbal subjects in Spanish and Italian1
Contrastive Studies in Morphology and Syntax (Bloomsbury Publishing Plc.), pp. 210-224
2019
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Evidential explicatures and mismatch resolution
Relevance, Pragmatics and Interpretation (Cambridge University Press), pp. 66-79
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How to interweave accessibility with didactic and technological quality of digital educational materials
Journal of accessibility and design for all: JACCES, Vol. 9, Núm. 2, pp. 141-168
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Learning word class in a second language through vocabulary learning activities: definition-choosing, gap-filling, and sentence-writing.
Journal of Spanish Language Teaching, Vol. 6, Núm. 1, pp. 49-63
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Negated tautologies and copular contradictions
International Review of Pragmatics, Vol. 11, Núm. 2, pp. 153-199
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Reseñas [varias]
Epos: Revista de filología, Núm. 35, pp. 265-292
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“People are people to me”: The interpretation of tautologies with frame-setters
Journal of Pragmatics, Vol. 143, pp. 96-108