Ciencias Económicas y Empresariales
Faculté
Universidad de Almería
Almería, EspañaPublications en collaboration avec des chercheurs de Universidad de Almería (13)
2024
-
Hunting regulations as a conservation tool: Hunters' views on the European turtle-dove moratorium
Biological Conservation, Vol. 294
2022
-
Cognitive operations in eco-friendly car advertising.
IJES: international journal of English studies, Vol. 22, Núm. 1, pp. 81-99
-
MODELLING THE COVID-19 PANDEMIC: VARIANTS AND VACCINES
World Congress in Computational Mechanics and ECCOMAS Congress
2021
-
A simple but complex enough θ-SIR type model to be used with COVID-19 real data. Application to the case of Italy
Physica D: Nonlinear Phenomena, Vol. 421
-
Modeling the impact of SARS-CoV-2 variants and vaccines on the spread of COVID-19
Communications in Nonlinear Science and Numerical Simulation, Vol. 102
2020
-
Mathematical modeling of the spread of the coronavirus disease 2019 (COVID-19) taking into account the undetected infections. The case of China
Communications in Nonlinear Science and Numerical Simulation, Vol. 88
-
Residualization: justification, properties and application
Journal of Applied Statistics, Vol. 47, Núm. 11, pp. 1990-2010
2018
-
Meaning Construction in Print Beer Ads
Miscelánea: A journal of english and american studies, Núm. 57, pp. 101-119
2017
-
Regresión con variables ortogonales y regresión alzada en el modelo STIRPAT
Estudios de economía aplicada, Vol. 35, Núm. 3, pp. 717-734
2007
-
Diffusion and usage patterns of Internet services in the European Union
Information Research, Vol. 12, Núm. 2
2005
-
The internet and global markets
Contemporary Research in E-Marketing (IGI Global), pp. 216-261
2003
-
Difusión y patrones de uso de Internet en la Unión Europea
VI Forum Internacional sobre Las Ciencias, las Técnicas y el Arte Aplicadas al Marketing: Academia y Profesión: Ponencias académicas: Madrid, 27-28 de noviembre de 2003
1998
-
Análisis de la competitividad y su relación con el marketing internacional
Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, Núm. 2583, pp. 23-36