Comercio y Turismo
Faculté
MARÍA ELENA
URQUÍA GRANDE
Profesora titular de universidad
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec MARÍA ELENA URQUÍA GRANDE (9)
2023
-
Insights on NGO brand equity: a donor-based brand equity model
European journal of management and business economics, Vol. 32, Núm. 4, pp. 452-468
-
NGO accountability to donors: better said than done?
Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 1, pp. 31-51
-
Rethinking international cooperation in Higher Education Institutions, in the post COVID world from the student's perspective
International Journal of Educational Development, Vol. 98
2021
-
Balance with logic-measuring the performance and sustainable development efforts of an NPO in rural Ethiopia
Evaluation and Program Planning, Vol. 87
2009
-
La docencia en contabilidad análitica y el apoyo de la virtualización en el marco del espacio europeo de educación superior
Revista de estudios económicos y empresariales, Núm. 21, pp. 37-62
2008
-
¿Es el fin del presupuesto?: una revisión de las nuevas tendencias sobre presupuestación
Partida doble, Núm. 204, pp. 84-97
2006
-
Hacia la convergencia de la información publicada por los entes locales
Presupuesto y gasto público, Núm. 44, pp. 145-176
2004
-
A proposal on how to apply the balanced scorecard to the collective investment managerial firms
Documentos de trabajo de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
2003
-
A proposal on how to apply the balanced scorecard to the collective investment managerial firms
Documentos de trabajo de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales