“La llibertat” en el mons d'art a Lleidaun apropament autoetnogràfic i feminista

  1. MOLET CHICOT, CARMEN
Dirigida por:
  1. Carla Padró Puig Director/a

Universidad de defensa: Universitat de Barcelona

Fecha de defensa: 01 de junio de 2012

Tribunal:
  1. Marián López Fernández-Cao Presidenta
  2. Fernando Herráiz García Secretario/a
  3. Glòria Jové Monclús Vocal

Tipo: Tesis

Teseo: 336713 DIALNET

Resumen

Amb la mecànica quàntica i l'art conceptual comença una desmaterialització de l'objecte, i com a consequència d'això ja no es parla d'objecte sinó d'estats de l'objecte a partir de registres. Aquests estats fluctuen entre ordre i desordre, i es retro-alimenten alterant constantment les seves condicions inicials, per això són irreversibles. Per definir els estats irreversibles de l'objecte artístic, utilitzarem els primers registres d'espai i temps de la ciència i l'art conceptual per analitzar com ens han conduït al paradigma complex d'una -teoria del tot-, amb l'objectiu de descobrir noves capes de la realitat no observables