ECOIN
Ecosistemas de consumo inteligentes
Publicaciones (43) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
Sustainability oriented innovation and organizational values: a cluster analysis
Journal of Technology Transfer, Vol. 49, Núm. 1, pp. 1-18
2023
-
"Ghosting" y otras malas conductas en las relaciones "online"
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 63-82
-
Designing innovation in urban hotels through guest experience data on interior design
European Journal of Innovation Management
-
El poder de la viralidad
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 141-158
-
Enabling smartphone push notifications: the effect of a framed opt-in request
INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE COMMUNICATIONS, Vol. 21, Núm. 1, pp. 1-18
-
Exploring the dimensions of NGO donor-based brand equity: A literature review
Nonprofit Management and Leadership
-
Hablemos de series: Binge-watching vs. maratón. La dualidad en el consumo de episodios desde la Teoría Fundamentada
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 75, pp. 77-90
-
Insights on NGO brand equity: a donor-based brand equity model
European journal of management and business economics, Vol. 32, Núm. 4, pp. 452-468
-
Mala Conducta: el lado oscuro del usuario digital
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 30
-
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital
ESIC Editorial
-
Management guidelines to address cultural challenges and facilitate values-based innovation through gamification
International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management
-
Mapping sharing economy themes: science mapping, topic modeling, and research agenda
Journal of Marketing Analytics
-
NGO accountability to donors: better said than done?
Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 1, pp. 31-51
-
Nomofobia: dependencia absoluta del móvil
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 181-198
-
Organic line extensions: do they make sense for brands?
British Food Journal, Vol. 125, Núm. 8, pp. 2785-2802
-
Student Experience, Satisfaction and Commitment in Blended Learning: A Structural Equation Modelling Approach
Mathematics, Vol. 11, Núm. 3
-
Timos, estafas y cualquier forma de engañar "online"
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 217-237
2022
-
Experiencia de aprendizaje en modalidad semipresencial: Oportunidades y desafíos
Transformación digital docente. La gestión sostenible de las organizaciones educativas (Dykinson), pp. 381-400
-
Exploring user’s experience of push notifications: a grounded theory approach
Qualitative Market Research, Vol. 25, Núm. 2, pp. 233-255
-
From Behavioral Strategy to Emotional Strategy: It Is Time to Use Emotions as a Competitive Advantage
Open Journal of Business and Management, Vol. 11, Núm. 1, pp. 279-294