Publications (37) Publications in which a researcher has participated

2023

  1. "Ghosting" y otras malas conductas en las relaciones "online"

    Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 63-82

  2. El poder de la viralidad

    Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 141-158

  3. Enabling smartphone push notifications: the effect of a framed opt-in request

    INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE COMMUNICATIONS, Vol. 21, Núm. 1, pp. 1-18

  4. Hablemos de series: Binge-watching vs. maratón. La dualidad en el consumo de episodios desde la Teoría Fundamentada

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 75, pp. 77-90

  5. Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital

    ESIC Editorial

  6. NGO accountability to donors: better said than done?

    Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 1, pp. 31-51

  7. Nomofobia: dependencia absoluta del móvil

    Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 181-198

  8. Organic line extensions: do they make sense for brands?

    British Food Journal

  9. Student Experience, Satisfaction and Commitment in Blended Learning: A Structural Equation Modelling Approach

    Mathematics, Vol. 11, Núm. 3

  10. Sustainability oriented innovation and organizational values: a cluster analysis

    Journal of Technology Transfer

  11. Timos, estafas y cualquier forma de engañar "online"

    Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 217-237

2022

  1. Experiencia de aprendizaje en modalidad semipresencial: Oportunidades y desafíos

    Transformación digital docente. La gestión sostenible de las organizaciones educativas (Dykinson), pp. 381-400

  2. Exploring user’s experience of push notifications: a grounded theory approach

    Qualitative Market Research, Vol. 25, Núm. 2, pp. 233-255

  3. From Behavioral Strategy to Emotional Strategy: It Is Time to Use Emotions as a Competitive Advantage

    Open Journal of Business and Management, Vol. 11, Núm. 1, pp. 279-294

  4. Implementation of Blended Learning during COVID-19

    Encyclopedia, Vol. 2, Núm. 4, pp. 1763-1772

  5. Internacionalización de la docencia a través de las TIC

    Jornada «Aprendizaje Eficaz con TIC en la UCM» (Universidad Complutense de Madrid), pp. 257-266

  6. Learning experience in a blended learning context: opportunities and challenges

    II Congreso internacional de Innovación en la docencia e investigación de las Ciencias Sociales y Jurídicas

  7. Luxury tourism in the new normal: In search of the new memorability

    The Emerald Handbook of Luxury Management for Hospitality and Tourism (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 513-532

  8. Michelin-starred Restaurants and Its Contribution to Luxury Gastronomy Tourism

    The Emerald Handbook of Luxury Management for Hospitality and Tourism, pp. 576

  9. Michelin-starred restaurants and its contribution to luxury gastronomy tourism

    The Emerald Handbook of Luxury Management for Hospitality and Tourism (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 321-334