Publicaciones (43) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. Sustainability oriented innovation and organizational values: a cluster analysis

    Journal of Technology Transfer, Vol. 49, Núm. 1, pp. 1-18

2023

  1. "Ghosting" y otras malas conductas en las relaciones "online"

    Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 63-82

  2. Designing innovation in urban hotels through guest experience data on interior design

    European Journal of Innovation Management

  3. El poder de la viralidad

    Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 141-158

  4. Enabling smartphone push notifications: the effect of a framed opt-in request

    INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE COMMUNICATIONS, Vol. 21, Núm. 1, pp. 1-18

  5. Exploring the dimensions of NGO donor-based brand equity: A literature review

    Nonprofit Management and Leadership

  6. Hablemos de series: Binge-watching vs. maratón. La dualidad en el consumo de episodios desde la Teoría Fundamentada

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 75, pp. 77-90

  7. Insights on NGO brand equity: a donor-based brand equity model

    European journal of management and business economics, Vol. 32, Núm. 4, pp. 452-468

  8. Mala Conducta: el lado oscuro del usuario digital

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 30

  9. Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital

    ESIC Editorial

  10. Management guidelines to address cultural challenges and facilitate values-based innovation through gamification

    International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management

  11. Mapping sharing economy themes: science mapping, topic modeling, and research agenda

    Journal of Marketing Analytics

  12. NGO accountability to donors: better said than done?

    Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 1, pp. 31-51

  13. Nomofobia: dependencia absoluta del móvil

    Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 181-198

  14. Organic line extensions: do they make sense for brands?

    British Food Journal, Vol. 125, Núm. 8, pp. 2785-2802

  15. Student Experience, Satisfaction and Commitment in Blended Learning: A Structural Equation Modelling Approach

    Mathematics, Vol. 11, Núm. 3

  16. Timos, estafas y cualquier forma de engañar "online"

    Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 217-237

2022

  1. Experiencia de aprendizaje en modalidad semipresencial: Oportunidades y desafíos

    Transformación digital docente. La gestión sostenible de las organizaciones educativas (Dykinson), pp. 381-400

  2. Exploring user’s experience of push notifications: a grounded theory approach

    Qualitative Market Research, Vol. 25, Núm. 2, pp. 233-255

  3. From Behavioral Strategy to Emotional Strategy: It Is Time to Use Emotions as a Competitive Advantage

    Open Journal of Business and Management, Vol. 11, Núm. 1, pp. 279-294