ECOIN
Ecosistemas de consumo inteligentes
Publicacións (49) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2024
-
Cominicación interna
Comunicación global: desafíos, estrategias y perspectivas para un mundo conectado (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 255-285
-
Game on: curbing impulse buying and returns in apparel e-tailers
Review of Managerial Science
-
La influencia de las promociones en la imagen corporativa
Imagen corporativa: cómo influye en la gestión empresarial (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 218-260
-
Las técnicas de investigación en imagen corporativa
Imagen corporativa: cómo influye en la gestión empresarial (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 44-76
-
Marketing y comunicación de la moda: un reccorrido por la industria, las estrategias y las tendencias
Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC
-
Sustainability oriented innovation and organizational values: a cluster analysis
Journal of Technology Transfer, Vol. 49, Núm. 1, pp. 1-18
-
Using gamification to overcome innovation process challenges: A literature review and future agenda
Technovation, Vol. 133
2023
-
"Ghosting" y otras malas conductas en las relaciones "online"
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 63-82
-
Designing innovation in urban hotels through guest experience data on interior design
European Journal of Innovation Management
-
El poder de la viralidad
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 141-158
-
Enabling smartphone push notifications: the effect of a framed opt-in request
INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE COMMUNICATIONS, Vol. 21, Núm. 1, pp. 1-18
-
Exploring the dimensions of NGO donor-based brand equity: A literature review
Nonprofit Management and Leadership
-
Hablemos de series: Binge-watching vs. maratón. La dualidad en el consumo de episodios desde la Teoría Fundamentada
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 75, pp. 77-90
-
Insights on NGO brand equity: a donor-based brand equity model
European journal of management and business economics, Vol. 32, Núm. 4, pp. 452-468
-
Mala Conducta: el lado oscuro del usuario digital
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 30
-
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital
ESIC Editorial
-
Management guidelines to address cultural challenges and facilitate values-based innovation through gamification
International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management
-
Mapping sharing economy themes: science mapping, topic modeling, and research agenda
Journal of Marketing Analytics
-
NGO accountability to donors: better said than done?
Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 1, pp. 31-51
-
Nomofobia: dependencia absoluta del móvil
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 181-198