Publicacións (49) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. Cominicación interna

    Comunicación global: desafíos, estrategias y perspectivas para un mundo conectado (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 255-285

  2. Game on: curbing impulse buying and returns in apparel e-tailers

    Review of Managerial Science

  3. La influencia de las promociones en la imagen corporativa

    Imagen corporativa: cómo influye en la gestión empresarial (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 218-260

  4. Las técnicas de investigación en imagen corporativa

    Imagen corporativa: cómo influye en la gestión empresarial (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 44-76

  5. Marketing y comunicación de la moda: un reccorrido por la industria, las estrategias y las tendencias

    Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC

  6. Sustainability oriented innovation and organizational values: a cluster analysis

    Journal of Technology Transfer, Vol. 49, Núm. 1, pp. 1-18

  7. Using gamification to overcome innovation process challenges: A literature review and future agenda

    Technovation, Vol. 133

2023

  1. "Ghosting" y otras malas conductas en las relaciones "online"

    Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 63-82

  2. Designing innovation in urban hotels through guest experience data on interior design

    European Journal of Innovation Management

  3. El poder de la viralidad

    Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 141-158

  4. Enabling smartphone push notifications: the effect of a framed opt-in request

    INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE COMMUNICATIONS, Vol. 21, Núm. 1, pp. 1-18

  5. Exploring the dimensions of NGO donor-based brand equity: A literature review

    Nonprofit Management and Leadership

  6. Hablemos de series: Binge-watching vs. maratón. La dualidad en el consumo de episodios desde la Teoría Fundamentada

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 75, pp. 77-90

  7. Insights on NGO brand equity: a donor-based brand equity model

    European journal of management and business economics, Vol. 32, Núm. 4, pp. 452-468

  8. Mala Conducta: el lado oscuro del usuario digital

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 30

  9. Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital

    ESIC Editorial

  10. Management guidelines to address cultural challenges and facilitate values-based innovation through gamification

    International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management

  11. Mapping sharing economy themes: science mapping, topic modeling, and research agenda

    Journal of Marketing Analytics

  12. NGO accountability to donors: better said than done?

    Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 1, pp. 31-51

  13. Nomofobia: dependencia absoluta del móvil

    Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 181-198