Publications dans lesquelles il/elle collabore avec JUAN ENRIQUE GONZÁLVEZ VALLÉS (24)

2023

  1. El impacto del metaverso en el presente y futuro del sector sanitario: Tipología y herramientas

    Comunicación y salud: el gran reto del siglo XXI (Fragua), pp. 339-354

  2. Organizational management of communication in Social Responsibility: an indicator of media literacy in managers

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 28, Núm. 10, pp. 1178-1193

  3. The Metaverse in Communication: Reflections from Neuroscience

    The Future of Digital Communication: the Metaverse (CRC Press), pp. 15-26

2022

  1. 50 años en la enseñanza de las Relaciones Públicas en la UniversidadComplutense de Madrid

    Investigación en docencia y comunicación: 50 años de la Facultad de Ciencias de la Información de la Universidad Complutense de Madrid (Tirant Humanidades), pp. 49-64

  2. Empresa y género en el sector turístico

    La cultura y el humanismo del siglo XXI (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 77-88

  3. Social networks as a vehicle for happiness management in university governance

    Corporate Governance (Bingley), Vol. 22, Núm. 3, pp. 521-535

  4. Spanish Tipsters and the Millennial and Centennial Generations in the Scenario of a Pandemic

    Media and Communication, Vol. 10, Núm. 1, pp. 286-296

2021

  1. Comunicación en Twitter: Coronatec en la fase inicial del confinamiento en España

    Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 32, pp. 476-497

  2. Gestión de las redes sociales en las campañas electorales españolas en 2019

    Anàlisi: Quaderns de comunicació i cultura, Núm. 65, pp. 67-86

  3. ICT and communication in the University: relationship with Governance

    Educational innovations in pandemic learning contexts: multidisciplinary perspectives (Dykinson), pp. 93-105

  4. Management of social media in Spanish electoral campaigns in 2019

    Analisi, Vol. 65, pp. 67-86

  5. Social networks and international relations in the tourism sector

    JANUS.NET e-journal of International Relations, Vol. DT

  6. Social responsibility and misleading advertising of health products on the radio. The opinion of the professionals

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 13

  7. Tipsters and addiction in Spain. Young people’s perception of influencers on online sports Gambling

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 11

2020

  1. Governance and communication at the university: Study from covid-19

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 25, Núm. 91, pp. 1247-1261

2017

  1. La función pedagógica dentro de la narrativa audiovisual: Los chicos del coro

    La imagen de los docentes en el cine (ACCI (Asociación Cultural y Científica Iberoamericana)), pp. 303-324

  2. Persuasive communication on mobile devices: The road to a perfect measure of efficiency advertising

    Interactivity and social networks (Journal of Alternative Perspectives in the Social Sciences), pp. 225-235

2016

  1. El futuro de la publicidad digital: el obligado impulso de una nueva génesis

    Estrategias en comunicación y su evolución en los discursos (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 601-612

  2. La función pedagógica dentro de la narrativa audiovisual: los basípetos eufónicos

    Libro de Actas. 1 Congreso Internacional de Cine e Imagen Científicos (Icono 14), pp. 444-457