Creación y efectos psicosociales y culturales del discurso audiovisual
Universidad de Sevilla
Sevilla, EspañaPublicacions en col·laboració amb investigadors/es de Universidad de Sevilla (10)
2022
-
CINEMATOGRAPHIC COLORIMETRY APPLIED TO NEW TELEVISION JOURNALISTIC FORMATS: THE CASE OF THE SPANISH PROGRAM LO DE ÉVOLE
International Journal of Film and Media Arts, Vol. 7, Núm. 2, pp. 164-184
-
Democracia, xenofobia e interseccionalidad
Revista de filosofía, Vol. 39, Núm. 100, pp. 53-62
-
La ciudad en el cine: referencialidad a través de las etapas fílmicas
VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 9, Núm. 1, pp. 29-47
-
Misinformation and Factchecking on the disturbances of the Procés of Catalonia. Digital impact on Public and Media
KOME, Vol. 10, Núm. 2, pp. 1-24
-
Política, Twitter y Covid-19. La percepción de los turistas extranjeros durante la desescalada en España en la primavera de 2021
Zenodo
-
Política, Twitter y Covid-19. La percepción de los turistas extranjeros durante la desescalada en España en la primavera de 2021
Zenodo
-
The City in Cinema: Referenciality throughout the Filming Stages
VISUAL Review. International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura , Vol. 9, Núm. 1, pp. 29-47
2021
-
Estrategias de promoción de la serie española La Peste (2018): cine, gastronomía y social media
Revista de ciencias sociales, Vol. 27, Núm. 3, pp. 107-119
-
Social networks and international relations in the tourism sector
JANUS.NET e-journal of International Relations, Vol. DT
-
The use of digital portfolio in higher education before and during the COVID-19 pandemic
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 20