MARÍA DEL CARMEN
ABRIL BARRIE
Profesora titular de universidad
DIANA
GAVILÁN BOUZAS
Profesora titular de universidad
Publications by the researcher in collaboration with DIANA GAVILÁN BOUZAS (22)
2017
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Nuevas tendencias en comunicación interna
Nuevas tendencias en comunicación estratégica (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 181-216
2016
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NEED FOR TOUCH AND MULTICHANNEL SEARCH AND PURCHASE
LOOKING FORWARD, LOOKING BACK: DRAWING ON THE PAST TO SHAPE THE FUTURE OF MARKETING
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Need for Touch and Multichannel Search and Purchase
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 558
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The Influence of Need for Touch in Multichannel Purchasing Behaviour: An approach based on its instrumental and autotelic dimensions and consumer's shopping task.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, Vol. 4, Núm. 6, pp. 48-68
2015
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WHY IS IT IMPORTANT FOR PRIVATE LABELS TO INNOVATE?: THE EFFECTS ON TRUST AND WOM.
Marketing Dynamism & Sustainability-Things Change, Things Stay the Same...
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Why is it Important for Private Labels to Innovate? : The Effects on Trust and WOM.
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 138
2014
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Nuevas tendencias en comunicación interna
Nuevas tendencias en comunicación estratégica (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 175-210
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Shopper marketing: A new challenge for Spanish community pharmacies
Research in Social and Administrative Pharmacy, Vol. 10, Núm. 6, pp. e125-e136
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The mediating role of mental imagery in mobile advertising
International Journal of Information Management, Vol. 34, Núm. 4, pp. 457-464
2013
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La comunicación multisensorial de las promociones en móviles
Investigación y marketing, Núm. 118, pp. 34-39
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The more I feel the experience, the more I buy
International Journal of Humanities and Social Science, Vol. 3, Núm. 19, pp. 137-145
2012
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El valor intangible de la innovación de las marcas del distribuidor
Cuadernos de estudios empresariales, Núm. 22, pp. 83-98
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Marketing con los cinco sentidos
Management Society, pp. 23-35
2011
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Experiential Shopping at the Mall: Influence on Consumer Behaviour
China-USA Business Review, Vol. 1, Núm. 1, pp. 16-24
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Multisensory Experience of Location-Based (LB) Promotion Ads
10th International Academy of Management and Business – IAMB
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Márketing auditivo: ¿a qué suena una marca?
Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 103, pp. 40-45
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Márketing olfatorio: el olor de los deseos
Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 103, pp. 34-39
2010
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Hedonic buying motivation and time-style
The International Journal of Management and Business, Vol. 1, Núm. 1, pp. 128-155
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Nuevas tendencias en comunicación interna
Nuevas tendencias en comunicación (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 159-190
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Positioning of Spanish Retailers: perception of high frequency versus low frequency consumers
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 2, pp. 26-39