DANIEL
GARCÍA PÉREZ
Profesor ayudante doctor
Universidad Europea de Madrid
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Europea de Madrid (8)
2022
-
Assessment design decisions in practice: Profile identification in approaches to assessment design
Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 47, Núm. 4, pp. 606-621
2021
-
Ensayo contra el rol de la innovación docente en la carrera docente universitaria
Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la educación (Dykinson), pp. 2584-2603
-
Ensayo contra el rol de la innovación docente en la carrera docente universitaria
Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la educación (Dykinson), pp. 2584–2603
-
Learning strategies and self-regulation in context: how higher education students approach different courses, assessments, and challenges
European Journal of Psychology of Education, Vol. 36, Núm. 2, pp. 533-550
2020
-
A Transitional Year Level to Higher Education: Challenges, Experiences and Self-regulatory Strategies during the Final Year of the University Preparatory Level
ESE: Estudios sobre educación., Núm. 39, pp. 109-133
2018
-
Proposal of conceptual framework on pupil participation and democracy in schools
Revista Brasileira de Educacao, Vol. 22, Núm. 71
-
Qualitative study on the influence of the physical environment in patients admitted to a Palliative Care Unit after its remodelling
Medicina Paliativa, Vol. 25, Núm. 4, pp. 222-229
2017
-
Analysis of Content: Information and Communication Technologies Integration in Higher Education
SAGE Research Methods Cases Part 2 (SAGE Publications Ltd)