Liburu kapituluak (12) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2022

  1. Assessing Changes in Human Natural Killer Cell Metabolism Using the Seahorse Extracellular Flux Analyzer

    Methods in Molecular Biology, pp. 165-180

  2. Clinical Trials Involving Chemotherapy-Based Nanocarriers in Cancer Therapy: State of the Art and Future Directions

    Cancer Nanotechnology (Springer), pp. 325-383

  3. Isolation and Culturing of Primary Mouse and Human Macrophages

    Methods in Molecular Biology (Humana Press Inc.), pp. 113-124

  4. Measurement of Cytosolic Mitochondrial DNA After NLRP3 Inflammasome Activation

    Methods in Molecular Biology, pp. 117-129

  5. Prenatal THC exposure interferes with the neurodevelopmental role of endocannabinoid signaling

    Cannabis and the Developing Brain (Elsevier), pp. 259-282

  6. Studying the Role of P2X7 Receptor in Axonal Growth Using In Utero Electroporation Technique

    Methods in Molecular Biology (Humana Press Inc.), pp. 355-366

  7. TIC en el laboratorio: cómo enseñar Bioquímica en tiempos de la COVID-19

    Jornada «Aprendizaje Eficaz con TIC en la UCM» (Universidad Complutense de Madrid), pp. 689-697

  8. Tailoring 3D Biomaterials for Spinal Cord Injury Repair

    Engineering Biomaterials for Neural Applications: Targeting Traumatic Brain and Spinal Cord Injuries (Springer International Publishing), pp. 57-78

  9. Teatralización de Historia de Veterinaria en el aula virtual

    Jornada «Aprendizaje Eficaz con TIC en la UCM» (Universidad Complutense de Madrid), pp. 679-687

  10. The phantom menace: cómo salvar el mundo de una pandemia mediante ingeniería genética cooperativa.

    Jornada «Aprendizaje Eficaz con TIC en la UCM» (Universidad Complutense de Madrid), pp. 301-311

  11. Ultrahigh-Throughput Screening of Metagenomic Libraries Using Droplet Microfluidics

    Methods in Molecular Biology (Humana Press Inc.), pp. 19-32

  12. Uso de las redes sociales Twitter e Instagram como herramientas docentes para la enseñanza de la genética clínica en la Universidad de Salamanca

    La necesidad de la transformación social desde la innovación docente y educativa (Aula Magna), pp. 261-279