Artículos (46) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. A linguistic multi-criteria decision making methodology for the evaluation of tourist services considering customer opinion value

    Applied Soft Computing, Vol. 101

  2. A study on the downloading intention of fashion retailers’ apps

    Journal of Marketing Analytics, Vol. 9, Núm. 4, pp. 349-362

  3. América Latina en la prensa escrita española: un análisis geopolítico de las Cumbres Iberoamericanas celebradas en España

    Methaodos. revista de ciencias sociales, Vol. 9, Núm. 1, pp. 77-92

  4. An rfm model customizable to product catalogues and marketing criteria using fuzzy linguistic models: Case study of a retail business

    Mathematics, Vol. 9, Núm. 16

  5. Big Data and TV Media: Going Beyond Traditional Segmentation

    Academy of Strategic Management Journal, Vol. 20, Núm. 6, pp. 1-11

  6. Can a word paint a thousand pictures? Brand- evoked mental imagery in advertising

    Cuadernos.Info, Núm. 49, pp. 125-145

  7. Comunicación y publicidad del turismo sostenible en la construcción de la marca ciudad: El caso de la certificación internacional ‘Biosphere Tourism’ en España

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 12, Núm. 1, pp. 15-28

  8. Covid-19 vaccines: a model of acceptance behavior in the healthcare sector

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 27, Núm. 3, pp. 10-18

  9. Digital Transformation: Advantages and opportunities of E-CMR in international cargo logistics

    ESIC Digital Economy & Innovation Journal, Vol. 1, Núm. 1, pp. 84-102

  10. Disability narratives in sports communication: Tokyo 2020 paralympic games’ best practices and implications

    Media and Communication, Vol. 9, Núm. 3, pp. 101-111

  11. Disability, sport, and television: Media visibility and representation of paralympic games in news programs

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 1, pp. 1-13

  12. El engagement y la sorpresa en la comunicación digital de las marcas: Estudio del impacto emocional de los GIFs en los usuarios de las redes sociales

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 25, pp. 26-43

  13. El microformato informativo en los relojes inteligentes: El caso de la aplicación «RTVE Informativos 24 horas»

    Improntas de la historia y la comunicacion, Núm. 9

  14. Entrepreneurial Framework Conditions and Impact Scores of Small-Size Certified Benefit Corporations (CBCs). A Configurational Analysis of 17 Countries

    Sustainability, Vol. 13, Núm. 13, pp. 7297

  15. Ethical attitudes toward COVID-19 passports: Evidences from Spain

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 24

  16. Evaluating ethical awareness of amateur athletes about disruptive sport technology: the case of Nike Vaporfly road running shoes

    Journal of Physical Education and Sport, Vol. 21, pp. 3203-3210

  17. Factores explicativos de la aceptación de la vacuna para el SARS-CoV-2 desde la perspectiva del comportamiento del consumidor

    Revista espanola de salud publica, Vol. 95

  18. Fuzzy set qualitative comparative analysis of factors influencing the use of cryptocurrencies in spanish households

    Mathematics, Vol. 9, Núm. 4, pp. 1-19

  19. Gamification approaches for open innovation implementation: A conceptual framework

    Creativity and Innovation Management, Vol. 30, Núm. 3, pp. 455-474

  20. Innovation in online food delivery: Learnings from COVID-19

    International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 24