Departamento
Marketing
Artículos (46) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2021
-
A linguistic multi-criteria decision making methodology for the evaluation of tourist services considering customer opinion value
Applied Soft Computing, Vol. 101
-
A study on the downloading intention of fashion retailers’ apps
Journal of Marketing Analytics, Vol. 9, Núm. 4, pp. 349-362
-
América Latina en la prensa escrita española: un análisis geopolítico de las Cumbres Iberoamericanas celebradas en España
Methaodos. revista de ciencias sociales, Vol. 9, Núm. 1, pp. 77-92
-
An rfm model customizable to product catalogues and marketing criteria using fuzzy linguistic models: Case study of a retail business
Mathematics, Vol. 9, Núm. 16
-
Big Data and TV Media: Going Beyond Traditional Segmentation
Academy of Strategic Management Journal, Vol. 20, Núm. 6, pp. 1-11
-
Can a word paint a thousand pictures? Brand- evoked mental imagery in advertising
Cuadernos.Info, Núm. 49, pp. 125-145
-
Comunicación y publicidad del turismo sostenible en la construcción de la marca ciudad: El caso de la certificación internacional ‘Biosphere Tourism’ en España
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 12, Núm. 1, pp. 15-28
-
Covid-19 vaccines: a model of acceptance behavior in the healthcare sector
European Research on Management and Business Economics, Vol. 27, Núm. 3, pp. 10-18
-
Digital Transformation: Advantages and opportunities of E-CMR in international cargo logistics
ESIC Digital Economy & Innovation Journal, Vol. 1, Núm. 1, pp. 84-102
-
Disability narratives in sports communication: Tokyo 2020 paralympic games’ best practices and implications
Media and Communication, Vol. 9, Núm. 3, pp. 101-111
-
Disability, sport, and television: Media visibility and representation of paralympic games in news programs
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 1, pp. 1-13
-
El engagement y la sorpresa en la comunicación digital de las marcas: Estudio del impacto emocional de los GIFs en los usuarios de las redes sociales
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 25, pp. 26-43
-
El microformato informativo en los relojes inteligentes: El caso de la aplicación «RTVE Informativos 24 horas»
Improntas de la historia y la comunicacion, Núm. 9
-
Entrepreneurial Framework Conditions and Impact Scores of Small-Size Certified Benefit Corporations (CBCs). A Configurational Analysis of 17 Countries
Sustainability, Vol. 13, Núm. 13, pp. 7297
-
Ethical attitudes toward COVID-19 passports: Evidences from Spain
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 24
-
Evaluating ethical awareness of amateur athletes about disruptive sport technology: the case of Nike Vaporfly road running shoes
Journal of Physical Education and Sport, Vol. 21, pp. 3203-3210
-
Factores explicativos de la aceptación de la vacuna para el SARS-CoV-2 desde la perspectiva del comportamiento del consumidor
Revista espanola de salud publica, Vol. 95
-
Fuzzy set qualitative comparative analysis of factors influencing the use of cryptocurrencies in spanish households
Mathematics, Vol. 9, Núm. 4, pp. 1-19
-
Gamification approaches for open innovation implementation: A conceptual framework
Creativity and Innovation Management, Vol. 30, Núm. 3, pp. 455-474
-
Innovation in online food delivery: Learnings from COVID-19
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 24