Publicaciones (102) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. 9 Advergaming in Tourism: Spanish Cases

    Gamification for Tourism (De Gruyter), pp. 153-183

  2. A Fuzzy Set Qualitative Comparative Analysis of Variables Influencing the Acceptance of Life Settlements in Spain

    [New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021

  3. A linguistic multi-criteria decision making methodology for the evaluation of tourist services considering customer opinion value

    Applied Soft Computing, Vol. 101

  4. A study on the downloading intention of fashion retailers’ apps

    Journal of Marketing Analytics, Vol. 9, Núm. 4, pp. 349-362

  5. Acceptance of wearables from consumer ethical judgment

    [New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021

  6. Advergaming in Tourism: Spanish Cases

    Gamification for Tourism (Channel View Publications), pp. 153-183

  7. América Latina en la prensa escrita española: un análisis geopolítico de las Cumbres Iberoamericanas celebradas en España

    Methaodos. revista de ciencias sociales, Vol. 9, Núm. 1, pp. 77-92

  8. An rfm model customizable to product catalogues and marketing criteria using fuzzy linguistic models: Case study of a retail business

    Mathematics, Vol. 9, Núm. 16

  9. Análisis de la aceptación del pasaporte de inmunidad ante la covid-19 con una escala ética múltiple.

    Managing the future: challenges and proposals for post-pandemic society: 13-16 December, 2021 Universitat Rovira i Virgili (Universitat Rovira i Virgili), pp. 417-432

  10. Análisis de la comunicación Estado-empresa en la difusión y promoción de incentivos fiscales: caso Ecuador

    Comunicar en pandemia: de las "fake news" a la sostenibilidad (McGraw Hill España), pp. 87-111

  11. Assessment of ethical on the intention to use of wearables

    Moving technology ethics at the forefront of society, organisations and governments

  12. Beyond Business: Understanding the Foundations and Practices of Corporate Activism

    Entrepreneurship in the Fourth Sector: entrepreneurial Ecosystems and Sustainable Business Models (Springer Suiza), pp. 331-356

  13. Beyond Business: Understanding the Foundations and Practices of Corporate Activism

    Studies on Entrepreneurship, Structural Change and Industrial Dynamics (Springer Nature), pp. 331-356

  14. Big Data and TV Media: Going Beyond Traditional Segmentation

    Academy of Strategic Management Journal, Vol. 20, Núm. 6, pp. 1-11

  15. CSR Communication

    Corporate Social Responsability (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 105-122

  16. Can a word paint a thousand pictures? Brand- evoked mental imagery in advertising

    Cuadernos.Info, Núm. 49, pp. 125-145

  17. Ciudad, marcas y "flagship store"

    De la polis a la urbe a través de miradas interdisciplinares (McGraw Hill España), pp. 423-441

  18. Comunicación y publicidad del turismo sostenible en la construcción de la marca ciudad: El caso de la certificación internacional ‘Biosphere Tourism’ en España

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 12, Núm. 1, pp. 15-28

  19. Consumo sostenible en jóvenes: prevención desde la comunicación comercial en las redes sociales

    Actas del III Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: cambios en el proceso de enseñanza-aprendizaje de las Áreas del Conocimiento. 15-20 de noviembre de 2021

  20. Covid-19 vaccines: a model of acceptance behavior in the healthcare sector

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 27, Núm. 3, pp. 10-18