Publicaciones (104) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. A Fuzzy Set Qualitative Comparative Analysis of Variables Influencing the Acceptance of Life Settlements in Spain

    [New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021

  2. A linguistic multi-criteria decision making methodology for the evaluation of tourist services considering customer opinion value

    Applied Soft Computing, Vol. 101

  3. A study on the downloading intention of fashion retailers’ apps

    Journal of Marketing Analytics, Vol. 9, Núm. 4, pp. 349-362

  4. Acceptance of wearables from consumer ethical judgment

    [New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021

  5. Adaptación del Proceso Interindustrial Estándar para Minería de Datos al aprendizaje en Estadística

    III Jornadas Argentinas de Investigación en Educación Estadística

  6. Advergaming in Tourism: Spanish Cases

    Gamification for Tourism (Channel View Publications), pp. 153-183

  7. América Latina en la prensa escrita española: un análisis geopolítico de las Cumbres Iberoamericanas celebradas en España

    Methaodos. revista de ciencias sociales, Vol. 9, Núm. 1, pp. 77-92

  8. An rfm model customizable to product catalogues and marketing criteria using fuzzy linguistic models: Case study of a retail business

    Mathematics, Vol. 9, Núm. 16

  9. Análisis de la aceptación del pasaporte de inmunidad ante la covid-19 con una escala ética múltiple.

    Managing the future: challenges and proposals for post-pandemic society: 13-16 December, 2021 Universitat Rovira i Virgili (Universitat Rovira i Virgili), pp. 417-432

  10. Análisis de la comunicación Estado-empresa en la difusión y promoción de incentivos fiscales: caso Ecuador

    Comunicar en pandemia: de las "fake news" a la sostenibilidad (McGraw Hill España), pp. 87-111

  11. Assessment of ethical on the intention to use of wearables

    Moving technology ethics at the forefront of society, organisations and governments

  12. Beyond Business: Understanding the Foundations and Practices of Corporate Activism

    Studies on Entrepreneurship, Structural Change and Industrial Dynamics (Springer Nature), pp. 331-356

  13. Beyond Business: Understanding the Foundations and Practices of Corporate Activism

    Entrepreneurship in the Fourth Sector: entrepreneurial Ecosystems and Sustainable Business Models (Springer Suiza), pp. 331-356

  14. Big Data and TV Media: Going Beyond Traditional Segmentation

    Academy of Strategic Management Journal, Vol. 20, Núm. 6, pp. 1-11

  15. CSR Communication

    Corporate Social Responsability (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 105-122

  16. Can a word paint a thousand pictures? Brand- evoked mental imagery in advertising

    Cuadernos.Info, Núm. 49, pp. 125-145

  17. Ciudad, marcas y "flagship store"

    De la polis a la urbe a través de miradas interdisciplinares (McGraw Hill España), pp. 423-441

  18. Comunicación y publicidad del turismo sostenible en la construcción de la marca ciudad: El caso de la certificación internacional ‘Biosphere Tourism’ en España

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 12, Núm. 1, pp. 15-28

  19. Consumo sostenible en jóvenes: prevención desde la comunicación comercial en las redes sociales

    Actas del III Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: cambios en el proceso de enseñanza-aprendizaje de las Áreas del Conocimiento. 15-20 de noviembre de 2021

  20. Covid-19 vaccines: a model of acceptance behavior in the healthcare sector

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 27, Núm. 3, pp. 10-18