Departamento
Marketing
Publicacións (67) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2023
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Why disruptive sport competition technologies are used by amateur athletes? An analysis of vaporfly shoes with an UTAUT model
Journal of sport and health research, Vol. 15, Núm. 1
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"Binge-watching": solo un episodio más
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 19-39
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"Ghosting" y otras malas conductas en las relaciones "online"
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 63-82
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"Trolling": ¿Y si Cristiano Ronaldo fuera uno de ellos?
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 159-180
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A Model Integrating the 2-Tuple Linguistic Model and the CRITIC-AHP Method for Hotel Classification
SN Computer Science, Vol. 5, Núm. 1
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Altruism in eWOM: Propensity to Write Reviews on Hotel Experience
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 18, Núm. 4, pp. 2238-2256
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An Approach to Individual Characteristics and Attributes of Primary Care that Influence Satisfaction with the National Health Care System in Spain
Estudios de economía aplicada, Vol. 41, Núm. 1
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Análisis de la formación permanente del profesorado universitario mediante fotografías tomadas por su alumnado
Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 41, Núm. 2, pp. 83-102
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Assessing customer satisfaction of London luxury hotels with the AHP method and the SERVPERF scale: a case study of customer reviews on TripAdvisor
Procedia Computer Science
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Attitudes towards COVID-19 vaccine in Spain: correlational and configurational analyses
International Journal of Public Health Science, Vol. 12, Núm. 2, pp. 654-662
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COVID‑19. Crisis análogas, impacto en turismo y comportamiento del viajero a lo largo de la historia
Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol. 21, Núm. 4, pp. 779-793
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Claves de la narrativa 360° a través del estudio de la retransmisión de la gala de los Premios Goya en RTVE
Contratexto: revista de la Facultad de Comunicación de la Universidad de Lima, Núm. 39, pp. 141-164
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Clustering using ordered weighted averaging operator and 2-tuple linguistic model for hotel segmentation: The case of TripAdvisor
Expert Systems with Applications, Vol. 213
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Conventional vs. disruptive products: a wearables and insideables acceptance analysis: Understanding emerging technological products
Technology Analysis and Strategic Management, Vol. 35, Núm. 12, pp. 1663-1675
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Data Sources as a Driver for Market-Oriented Tourism Organizations: a Bibliometric Perspective
Journal of the Knowledge Economy
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Data-driven scientific research based on public statistics: a bibliometric perspective
El profesional de la información, Vol. 32, Núm. 3
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Designing innovation in urban hotels through guest experience data on interior design
European Journal of Innovation Management
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Digital vulnerability in young people: gender, age and online participation patterns
International Journal of Adolescence and Youth, Vol. 28, Núm. 1
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E-book on Nutrition and Well-Being Fact-Checking for Higher Education - NUTRIWELLB
Dykinson
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El diseño de eventos experienciales corporativos: el caso del Evento World Corporate Golf Challenge
Miguel Hernández Communication Journal, Núm. 14, pp. 207-233