Fachbereich
Marketing
Publikationen (104) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2021
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A Fuzzy Set Qualitative Comparative Analysis of Variables Influencing the Acceptance of Life Settlements in Spain
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
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A linguistic multi-criteria decision making methodology for the evaluation of tourist services considering customer opinion value
Applied Soft Computing, Vol. 101
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A study on the downloading intention of fashion retailers’ apps
Journal of Marketing Analytics, Vol. 9, Núm. 4, pp. 349-362
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Acceptance of wearables from consumer ethical judgment
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
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Adaptación del Proceso Interindustrial Estándar para Minería de Datos al aprendizaje en Estadística
III Jornadas Argentinas de Investigación en Educación Estadística
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Advergaming in Tourism: Spanish Cases
Gamification for Tourism (Channel View Publications), pp. 153-183
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América Latina en la prensa escrita española: un análisis geopolítico de las Cumbres Iberoamericanas celebradas en España
Methaodos. revista de ciencias sociales, Vol. 9, Núm. 1, pp. 77-92
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An rfm model customizable to product catalogues and marketing criteria using fuzzy linguistic models: Case study of a retail business
Mathematics, Vol. 9, Núm. 16
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Análisis de la aceptación del pasaporte de inmunidad ante la covid-19 con una escala ética múltiple.
Managing the future: challenges and proposals for post-pandemic society: 13-16 December, 2021 Universitat Rovira i Virgili (Universitat Rovira i Virgili), pp. 417-432
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Análisis de la comunicación Estado-empresa en la difusión y promoción de incentivos fiscales: caso Ecuador
Comunicar en pandemia: de las "fake news" a la sostenibilidad (McGraw Hill España), pp. 87-111
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Assessment of ethical on the intention to use of wearables
Moving technology ethics at the forefront of society, organisations and governments
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Beyond Business: Understanding the Foundations and Practices of Corporate Activism
Entrepreneurship in the Fourth Sector: entrepreneurial Ecosystems and Sustainable Business Models (Springer Suiza), pp. 331-356
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Beyond Business: Understanding the Foundations and Practices of Corporate Activism
Studies on Entrepreneurship, Structural Change and Industrial Dynamics (Springer Nature), pp. 331-356
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Big Data and TV Media: Going Beyond Traditional Segmentation
Academy of Strategic Management Journal, Vol. 20, Núm. 6, pp. 1-11
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CSR Communication
Corporate Social Responsability (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 105-122
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Can a word paint a thousand pictures? Brand- evoked mental imagery in advertising
Cuadernos.Info, Núm. 49, pp. 125-145
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Ciudad, marcas y "flagship store"
De la polis a la urbe a través de miradas interdisciplinares (McGraw Hill España), pp. 423-441
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Comunicación y publicidad del turismo sostenible en la construcción de la marca ciudad: El caso de la certificación internacional ‘Biosphere Tourism’ en España
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 12, Núm. 1, pp. 15-28
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Consumo sostenible en jóvenes: prevención desde la comunicación comercial en las redes sociales
Actas del III Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: cambios en el proceso de enseñanza-aprendizaje de las Áreas del Conocimiento. 15-20 de noviembre de 2021
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Covid-19 vaccines: a model of acceptance behavior in the healthcare sector
European Research on Management and Business Economics, Vol. 27, Núm. 3, pp. 10-18