Educación-Centro Formación Profesor
Facultat
Universidad de Zaragoza
Zaragoza, EspañaPublicacions en col·laboració amb investigadors/es de Universidad de Zaragoza (20)
2022
-
Codocencia, coevaluación y observación para el desarrollo de la competencia docente en el aula de lengua y literatura
Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2022 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 237-251
2021
-
A scale to measure educators’ musical skills in early childhood education
Studies in Educational Evaluation, Vol. 71
-
Musical skills in the Spanish Grado university degree in Early Childhood Education. How do Spanish university students view their preparation?
Music Education Research, Vol. 23, Núm. 1, pp. 77-89
-
Recurring taphonomic processes in the carnivoran-dominated Late Miocene assemblages of Batallones-3, Madrid Basin, Spain
Lethaia, Vol. 54, Núm. 5, pp. 871-890
2020
-
Analysis of the involvement of participants in a school-based physical activity promotion programme in adolescence
International Journal of Health Promotion and Education, Vol. 58, Núm. 6, pp. 347-358
2019
-
Aprendiendo a hablar con sentido: Colegio/Universidad
Boletín ENCIC: Revista del Grupo de Investigación HUM-974, Vol. 3, Núm. 2, pp. 8-10
2018
-
Neogene Mammal Sites in Molina de Aragón (Guadalajara, Spain): Correlation to Other Karstic Sites of the Iberian Chain, and their Geoheritage Values
Geoheritage, Vol. 10, Núm. 3, pp. 353-362
2017
-
La cultura del pueblo gitano en el currículo de la educacion obligatoria a través de su presencia, ausencia y percepción en los libros de texto
Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa (CNIIE)
-
Spain: A journey from a nominal towards a universally implemented curriculum
ORIGINS AND FOUNDATIONS OF MUSIC EDUCATION: INTERNATIONAL PERSPECTIVES (BLOOMSBURY PUBL INC), pp. 112-125
2015
-
Competencias personales y socioafectivas en población universitaria
Libro de Actas del 3rd International Congress of Educational Sciences and Development
-
Data for action: the use of formative research to design a school-based intervention programme to increase physical activity in adolescents
Global Health Promotion, Vol. 22, Núm. 3, pp. 45-54
2014
-
Diversification of mammals from the Miocene of Spain
Paleobiology, Vol. 40, Núm. 2, pp. 197-221
2013
-
Origin of an Assemblage Massively Dominated by Carnivorans from the Miocene of Spain
PLoS ONE, Vol. 8, Núm. 5
2012
-
Evidence of predation/scavenging on Moschidae (Mammalia, Ruminantia) from the Late Miocene of Spain
Lethaia, Vol. 45, Núm. 3, pp. 386-400
-
Mortality patterns and skeletal physical condition of the carnivorans from the Miocene assemblage of Batallones-1 (Madrid Basin, Spain)
Neues Jahrbuch fur Geologie und Palaontologie - Abhandlungen
2011
2009
-
Percepción del orientador acerca de la importancia que atribuye la comunidad educativa a sus funciones
Contextos educativos: Revista de educación, Núm. 12, pp. 57-75
-
¿Qué es lo que quiero saber?: las preguntas de los alumnos de primaria en la clase de ciencias
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 789-793
2008
-
El sistema de yacimientos de mamíferos miocenos del Cerro de los Batallones, Cuenca de Madrid: estado actual y perspectivas
Palaeontologica Nova (Universidad de Zaragoza), pp. 41-117
2007
-
A new quantitative biochronological ordination for the Upper Neogene mammalian localities of Spain
Palaeogeography, Palaeoclimatology, Palaeoecology, Vol. 255, Núm. 3-4, pp. 361-376