Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Almería (12)

2022

  1. Cognitive operations in eco-friendly car advertising.

    IJES: international journal of English studies, Vol. 22, Núm. 1, pp. 81-99

  2. MODELLING THE COVID-19 PANDEMIC: VARIANTS AND VACCINES

    World Congress in Computational Mechanics and ECCOMAS Congress

2020

  1. Mathematical modeling of the spread of the coronavirus disease 2019 (COVID-19) taking into account the undetected infections. The case of China

    Communications in Nonlinear Science and Numerical Simulation, Vol. 88

  2. Residualization: justification, properties and application

    Journal of Applied Statistics, Vol. 47, Núm. 11, pp. 1990-2010

2018

  1. Meaning Construction in Print Beer Ads

    Miscelánea: A journal of english and american studies, Núm. 57, pp. 101-119

2017

  1. Regresión con variables ortogonales y regresión alzada en el modelo STIRPAT

    Estudios de economía aplicada, Vol. 35, Núm. 3, pp. 717-734

2005

  1. The internet and global markets

    Contemporary Research in E-Marketing (IGI Global), pp. 216-261

2003

  1. Difusión y patrones de uso de Internet en la Unión Europea

    VI Forum Internacional sobre Las Ciencias, las Técnicas y el Arte Aplicadas al Marketing: Academia y Profesión: Ponencias académicas: Madrid, 27-28 de noviembre de 2003

1998

  1. Análisis de la competitividad y su relación con el marketing internacional

    Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, Núm. 2583, pp. 23-36