MARÍA
AVELLO ITURRIAGAGOITIA
Profesora contratada doctora
Publicacións (48) Publicacións de MARÍA AVELLO ITURRIAGAGOITIA
2023
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Enabling smartphone push notifications: the effect of a framed opt-in request
INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE COMMUNICATIONS, Vol. 21, Núm. 1, pp. 1-18
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Mala Conducta: el lado oscuro del usuario digital
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 30
2021
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Can a word paint a thousand pictures? Brand- evoked mental imagery in advertising
Cuadernos.Info, Núm. 49, pp. 125-145
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Status of the research in fitness apps: A bibliometric analysis
Telematics and Informatics, Vol. 57
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¿Una palabra vale más que mil imágenes? Imágenes mentales evocadas por las marcas en la publicidad
Cuadernos.info, pp. 125-145
2020
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#BABIESOFINSTAGRAM: THE DIGITALLY MEDIATED LIVES OF ‘ASPIRING’ BABY MODELS AND BRAND REPS
AoIR Selected Papers of Internet Research
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#Babiesofinstagram: the digitally mediated lives of ‘aspiring’ baby models and brand reps
Selected Papers of #AoIR2020: The 21st Annual Conference of the Association of Internet ResearchersThe 21st Annual Conference of the Association of Internet Researchers
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Brand-Evoked Mental Imagery: The Role of Brands in Eliciting Mental Imagery
SAGE Open, Vol. 10, Núm. 4
2019
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“Do You Use English in Your Daily Life?” Undergraduate Students’ Perceptions of Their Extramural Use of English
Journal of Teaching in International Business, Vol. 30, Núm. 1, pp. 77-94
2018
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Notificaciones push enriquecidas: retos para el diálogo entre la marca y el consumidor. una aproximación exploratoria
Branding digital. Relato, contenidos y comunicación de marca a través de dispositivos móviles (Egregius), pp. 13-24
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The influence of online ratings and reviews on hotel booking consideration
Tourism Management, Vol. 66, pp. 53-61
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Utilizar el modelo de creencias de salud para predecir la intención de compra de medicamentos dietéticos de venta libre
Millenium, Serie 2, Núm. 5
2017
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Nuevas tendencias en comunicación interna
Nuevas tendencias en comunicación estratégica (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 181-216
2016
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Affective commitment to the employer brand: development and validation of a scale
Business Research Quarterly, Vol. 19, Núm. 1, pp. 40-54
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NEED FOR TOUCH AND MULTICHANNEL SEARCH AND PURCHASE
LOOKING FORWARD, LOOKING BACK: DRAWING ON THE PAST TO SHAPE THE FUTURE OF MARKETING
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Need for Touch and Multichannel Search and Purchase
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 558
2015
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WHY IS IT IMPORTANT FOR PRIVATE LABELS TO INNOVATE?: THE EFFECTS ON TRUST AND WOM.
Marketing Dynamism & Sustainability-Things Change, Things Stay the Same...
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Why is it Important for Private Labels to Innovate? : The Effects on Trust and WOM.
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 138
2014
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18 años de "Employer Branding": hacia una definición más precisa
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 10, pp. 32-51
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Medir el compromiso, el nuevo must de RR.HH
Observatorio de recursos humanos y relaciones laborales, Núm. 95, pp. 32-39