Publicaciones en las que colabora con DIANA GAVILÁN BOUZAS (22)

2017

  1. Nuevas tendencias en comunicación interna

    Nuevas tendencias en comunicación estratégica (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 181-216

2016

  1. NEED FOR TOUCH AND MULTICHANNEL SEARCH AND PURCHASE

    LOOKING FORWARD, LOOKING BACK: DRAWING ON THE PAST TO SHAPE THE FUTURE OF MARKETING

  2. Need for Touch and Multichannel Search and Purchase

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 558

  3. The Influence of Need for Touch in Multichannel Purchasing Behaviour: An approach based on its instrumental and autotelic dimensions and consumer's shopping task.

    INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, Vol. 4, Núm. 6, pp. 48-68

2015

  1. WHY IS IT IMPORTANT FOR PRIVATE LABELS TO INNOVATE?: THE EFFECTS ON TRUST AND WOM.

    Marketing Dynamism & Sustainability-Things Change, Things Stay the Same...

  2. Why is it Important for Private Labels to Innovate? : The Effects on Trust and WOM.

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 138

2014

  1. Nuevas tendencias en comunicación interna

    Nuevas tendencias en comunicación estratégica (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 175-210

  2. Shopper marketing: A new challenge for Spanish community pharmacies

    Research in Social and Administrative Pharmacy, Vol. 10, Núm. 6, pp. e125-e136

  3. The mediating role of mental imagery in mobile advertising

    International Journal of Information Management, Vol. 34, Núm. 4, pp. 457-464

2013

  1. La comunicación multisensorial de las promociones en móviles

    Investigación y marketing, Núm. 118, pp. 34-39

  2. The more I feel the experience, the more I buy

    International Journal of Humanities and Social Science, Vol. 3, Núm. 19, pp. 137-145

2012

  1. El valor intangible de la innovación de las marcas del distribuidor

    Cuadernos de estudios empresariales, Núm. 22, pp. 83-98

  2. Marketing con los cinco sentidos

    Management Society, pp. 23-35

2011

  1. Experiential Shopping at the Mall: Influence on Consumer Behaviour

    China-USA Business Review, Vol. 1, Núm. 1, pp. 16-24

  2. Multisensory Experience of Location-Based (LB) Promotion Ads

    10th International Academy of Management and Business – IAMB

  3. Márketing auditivo: ¿a qué suena una marca?

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 103, pp. 40-45

  4. Márketing olfatorio: el olor de los deseos

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 103, pp. 34-39

2010

  1. Hedonic buying motivation and time-style

    The International Journal of Management and Business, Vol. 1, Núm. 1, pp. 128-155

  2. Nuevas tendencias en comunicación interna

    Nuevas tendencias en comunicación (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 159-190

  3. Positioning of Spanish Retailers: perception of high frequency versus low frequency consumers

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 2, pp. 26-39