Estrella
Díaz Sánchez
Publicacions en què col·labora amb Estrella Díaz Sánchez (15)
2023
-
Co-creation of value in smart ecosystems: past trends and future directions in tourism literature
Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 14, Núm. 3, pp. 365-383
-
How Do Affect the Infusion of Smart Technology and Mindfulness of Tourism SMEs on Competitiveness?
Springer Proceedings in Business and Economics
2022
-
Digital tools and smart technologies in marketing: a thematic evolution
International Marketing Review, Vol. 39, Núm. 5, pp. 1122-1150
2019
-
Smart Tourism: Effects on Business Competitiveness
Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019
2018
-
The effect of new technologies on psychological consequences and risk perceptions of sales agents
Journal of Risk Research, Vol. 21, Núm. 11, pp. 1409-1429
2017
-
Sales agents vs the internet: Understanding service sabotage based on the conservation of resources theory
Internet Research, Vol. 27, Núm. 4, pp. 858-884
2015
-
Is ICT good for employees? An analysis of its effects on sales agents' perceptions of service cannibalization
Computers in Human Behavior, Vol. 51, Núm. PA, pp. 263-271
-
Perceptions of service cannibalisation: The moderating effect of the type of travel agency
Tourism Management, Vol. 48, pp. 329-342
2010
-
Satisfacción de la demanada turística en Castilla-La Mancha
Retos para el turismo español: cambio de paradigma : Gijón, 18, 19 y 20 de noviembre de 2009. XIV Congreso de la Asociacion Española de Expertos Científicos en Turismo (Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT)), pp. 663-681
-
Satisfacción de la demanda turística en Castilla-La Mancha
Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Núm. 9, pp. 42-54
2009
-
Participación de los principales destinos turísticos europeos en buscadores: aplicación al ámbito español
Administrando en entornos inciertos = managing in uncertain environment
2008
-
Efectos de la presentación del precio en la percepción del consumidor.
XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008
-
Evaluación de la eficacia de las páginas web: un análisis de contenido de las principales compañías aéreas
Universidad, Sociedad y Mercados Globales
2007
-
Relación entre eficacia publicitaria, conocimiento y tipo de publicidad: aplicación al medio internet
Conocimiento, innovación y emprendedores: camino al futuro (Universidad de La Rioja)
-
Segmentación de la demanda turística: un análisis aplicado a un destino de turismo cultural
Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Núm. 4, pp. 36-48