Publikationen (158) Publikationen von ÁGUEDA ESTEBAN TALAYA

2022

  1. Digital tools and smart technologies in marketing: a thematic evolution

    International Marketing Review, Vol. 39, Núm. 5, pp. 1122-1150

2020

  1. Marketing digital y marketing inteligente:: Una síntesis

    El marketing ante los nuevos retos sociales y de mercado: Homenaje al profesor Rodolfo Vázquez Casielles (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 35-57

2019

  1. Neurobranding universitario: neurociencia como metodología para analizar un evento de graduación

    Omnichannel Marketing: las nuevas reglas de la distribución y el consumo en un mundo omnicanal (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 251-273

  2. Smart Tourism: Effects on Business Competitiveness

    Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019

2016

  1. Análisis de la demanda turística en España

    La actividad turística española en 2015: (edición 2016) (Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT)), pp. 35-44

  2. Análisis de la demanda turística en España

    La actividad turística española en 2014: Edición 2015 (Madrid : Síntesis : AECIT), pp. 39-48

2015

  1. Developing and Validating an Instrument for Measuring the Driving Markets Approach

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 54

  2. Emergencia de identidades turísticas para el rejuvenecimiento de destinos consolidados y la aparición de nuevos destinos

    20 retos para el turismo en España (Pirámide), pp. 173-184

  3. Is ICT good for employees? An analysis of its effects on sales agents' perceptions of service cannibalization

    Computers in Human Behavior, Vol. 51, Núm. PA, pp. 263-271

  4. Market segmentation in wine tourism: strategies for wineries and destinations in Spain

    Journal of Wine Research, Vol. 26, Núm. 3, pp. 192-224

  5. Market segmentation in wine tourism: strategies for wineries and destinations in Spain

    Journal of wine research, Vol. 26, Núm. 3, pp. 192-224

  6. Perceptions of service cannibalisation: The moderating effect of the type of travel agency

    Tourism Management, Vol. 48, pp. 329-342

  7. Personal influence on the image of a tourism destination: mediating effect of familiarity

    Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 24, pp. 109-123

  8. Service-Dominant Logic in tourism: the way to loyalty

    Current Issues in Tourism, Vol. 18, Núm. 8, pp. 706-724

2014

  1. Determinants of reputation of leading Spanish financial institutions among their customers in a context of economic crisis

    Business Research Quarterly, Vol. 17, Núm. 4, pp. 259-278

  2. Investigación de mercados koord.

    Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC