Argitalpenak (38) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2024

  1. A strategic sustainability model for global luxury companies in the management of CO2 emissions

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 20, Núm. 3, pp. 1597-1615

  2. Children's behavior at metaverses: Interactions, digital identities, and parent's perceptions

    ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES, Vol. 14, Núm. 2

  3. Competencia y comportamiento informacionales de estudiantes para el uso de las bibliotecas digitales universitarias

    Investigación bibliotecológica, Vol. 38, Núm. 99, pp. 129-144

  4. Comunicación y Cine Queer contemporáneo: contenidos, narrativas, estéticas y audiencias

    Miguel Hernández Communication Journal, Núm. 15, pp. 15-21

  5. Diez números (de la revista) no son nada

    Comunicación & métodos, Vol. 6, Núm. 1, pp. 1-3

  6. Discursos de odio, populismo digital y autoritarismos en red

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 82

  7. Distribución de contenidos cinematográficos religiosos para mercados segmentados: plataformas y fenómeno crowd : Caso de estudio: Producciones de Infinito+1

    VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 16, Núm. 3

  8. Diálogos con Pasolini

    Eu-topías: revista de interculturalidad, comunicación y estudios europeos, Núm. 27, pp. 51-52

  9. EDITORIAl

    Northern Lights, Vol. 22, pp. 3-9

  10. Educommunication in Nutrition and Neurodegenerative Diseases: A Scoping Review

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 21, Núm. 8

  11. El world cinema en los festivales internacionales y las salas de cine en España (2016-2021)

    Comunicación y sociedad, Núm. 21

  12. Estrategias y directrices para la configuración estética del QR en publicidad

    Doxa Comunicación: revista interdisciplinar de estudios de comunicación y ciencias sociales, Núm. 39, pp. 183-202

  13. Greenwashing perception in Spanish fast-fashion brands’ communication: modelling sustainable behaviours and attitudes

    International Journal of Fashion Design, Technology and Education

  14. Haptic stimulation during the viewing of a film: an EEG-based study

    Multimedia Tools and Applications, Vol. 83, Núm. 26, pp. 67673-67686

  15. Helena Lumbreras’s foundational filmmaking experience in Italy during the 1960s: An artistic biography

    Journal of Italian Cinema and Media Studies, Vol. 12, Núm. 2, pp. 155-172

  16. Humour, politainment and fandom: A semiotic-narrative analysis of unofficial profiles of Spanish politicians

    Northern Lights, Vol. 22, pp. 93-113

  17. Inventando formas de hacer cine.: Entrevista a Fernando Meirelles

    Arte, individuo y sociedad, Vol. 36, Núm. 1, pp. 251-256

  18. Journalistic Practices in Difficult Times: The Cases of Fictional Television Series Borgen and El Caso in Denmark and Spain

    Television and New Media

  19. La figura del periodista en el nacimiento del film noir. Stranger on the Third Floor (1940, Boris Ingster)

    Doxa Comunicación: revista interdisciplinar de estudios de comunicación y ciencias sociales, Núm. 39, pp. 279-292

  20. La imagen de las personas deportistas con discapacidad física en Instagram a través de la Neurocomunicación

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 82