Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Castilla-La Mancha (50)

2024

  1. Motivation for the use of technologies in different university contexts

    Omnichannel Approach to Co-Creating Customer Experiences Through Metaverse Platforms (IGI Global), pp. 16-31

  2. Recomendaciones en intervención de la autogestión del tiempo para el estudio e inserción sociolaboral

    Juventud y autorregulación del tiempo: Intervención socioeducativa para el bienestar integral (Dykinson), pp. 71-84

2023

  1. "My existence will terminate with my tale". Edgar Allan Poe, una biografía literaria

    Reflexiones en torno al comparativismo en literatura y arte: Tendencias clásica y modernas (Ediciones de la Universidad de Castilla-La Mancha), pp. 135-167

  2. Beyond Baudelaire’s Views of Poe: Carlos Fernández Cuenca and Josep Farrán i Mayoral, Literary Criticism, and Aesthetic Reception in 1930s and 1940s Spain

    American Literature Readings in the 21st Century (Palgrave Macmillan), pp. 137-154

  3. Competencias escritas, razonamiento crítico y comprensión de la realidad social para el desarrollo del trabajo final de título

    Guía para el acompañamiento a los estudiantes de TFT: Competencias, investigación y realidades sociales (Octaedro), pp. 23-33

2022

  1. Criterios docentes para evaluar la competencia oral en estudiantes de Turismo del siglo XXI

    Docencia y aprendizaje: Competencias, identidad y formación de profesorado (Tirant Humanidades), pp. 397-418

  2. Digital Teaching Competence in Teacher Training as an Element to Attain SDG 4 of the 2030 Agenda

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 18

2020

  1. Motivation of university students towards the use of information and communication technologies and their relation to learning styles

    International Journal of Emerging Technologies in Learning, Vol. 15, Núm. 15, pp. 202-218

  2. Poe in the age of spanish populism: Conversations between the word and image in the spanish editions from the 1930s and 1940s

    Edgar Allan Poe Review, Vol. 21, Núm. 2, pp. 249-264

  3. The EMAS and Its Role in the ESL Instruction to Immigrants in England

    Handbook of Research on Bilingual and Intercultural Education (IGI Global), pp. 71-104

  4. The challenge of the skill of speaking in monolingual secondary education centres of Andalusia

    Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, Núm. 28, pp. 33-48

  5. The lost translation of Wieland by Luis Monfort (Spain, 1818)

    Early American Literature, Vol. 55, Núm. 1, pp. 209-221

2019

  1. Evolución del alumnado rumano en la educación obligatoria. Ciudad Real 2004-2013

    Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 25, pp. 1-22

  2. Flannery O’Connor y el dios de Iowa

    Revista Cálamo FASPE, Núm. 67, pp. 19-27

  3. Flying South: Edgar Allan Poe’s ‘The Raven’ in Three Stories by Flannery O’Connor

    Humanities Bulletin, Vol. 2, Núm. 1, pp. 135-159

  4. Grupo interdisciplinar de Literatura y Arte: LyA

    Vestir la arquitectura: XXII Congreso Nacional de Historia del Arte

  5. Human Understanding as Problem: An Introduction

    HUMAN UNDERSTANDING AS PROBLEM

  6. Human Understanding as Problem: An introduction

    Human understanding as problem (Walter de Gruyter GmbH), pp. 1-4