Publicaciones (81) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. A digital generation in scrutiny. Children’s ideas about the internet and the online information

    Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, Vol. 45, Núm. 4, pp. 842-869

  2. A study of topological conjugacies between alternate representation systems

    Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales - Serie A: Matematicas, Vol. 116, Núm. 3

  3. Academic Failure and Dropout: Untangling Two Realities

    European Journal of Educational Research, Vol. 11, Núm. 4, pp. 2275-2289

  4. Adolescencia, sexismo y violencia contra las mujeres en España: Situación actual y evolución durante una década

    Revista de Estudios de Juventud, Núm. 125, pp. 11-32

  5. Análisis Factorial Exploratorio del cuestionario ICED-19: Impacto del COVID-19 en Estudiantes de Doctorado

    Revista Fuentes, Vol. 24, Vol. 2, pp. 127-136

  6. Análisis comparativo del impacto de los Procesos de Acreditación Universitaria en la Organización y Gestión de los Títulos de Grado

    Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 74, Núm. 3, pp. 83-102

  7. Apuntes para la evaluación del profesorado

    Cuadernos de pedagogía, Núm. 534

  8. Assessment design decisions in practice: Profile identification in approaches to assessment design

    Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 47, Núm. 4, pp. 606-621

  9. Assessment of COVID-19’s Impact on EdTech: Case Study on an Educational Platform, Architecture and Teachers’ Experience

    Education Sciences, Vol. 12, Núm. 10

  10. Baire category results for stochastic orders

    Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales - Serie A: Matematicas, Vol. 116, Núm. 4

  11. Best-possible bounds on the set of copulas with a given value of Spearman's footrule

    Fuzzy Sets and Systems, Vol. 428, pp. 138-152

  12. Brain signal complexity in adults with Down syndrome: Potential application in the detection of mild cognitive impairment

    Frontiers in Aging Neuroscience, Vol. 14

  13. Bullying, cyberbullying and mental health: the role of student connectedness as a school protective factor

    Psychosocial Intervention, Vol. 31, Núm. 1, pp. 33-41

  14. Classical vs. non-Archimedean analysis: an approach via algebraic genericity

    Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales - Serie A: Matematicas, Vol. 116, Núm. 2

  15. Cognitive training in adults with intellectual disability: pilot study applying a cognitive tele-rehabilitation program

    International Journal of Developmental Disabilities, Vol. 68, Núm. 3, pp. 301-308

  16. Competence and Involuntary Commitment of Patients with Anorexia Nervosa: A Qualitative study on the Perceptions and Performance of Psychiatrists and Clinical Psychologists

    Revista Colombiana de Psiquiatria, Vol. 51, Núm. 4, pp. 261-271

  17. Condicionantes del rendimiento académico: revisión sistemática de 25 años de meta-análisis

    Revista de educación, Núm. 398, pp. 39-85

  18. Construction of dense maximal-dimensional hypercyclic subspaces for Rolewicz operators

    Chaos, Solitons and Fractals, Vol. 162

  19. Contextualization of critical thinking in sub-Saharan Africa: A systematic integrative review

    Thinking Skills and Creativity, Vol. 43

  20. Defining the profile of students with low academic achievement: A cross-country analysis through PISA 2018 data

    Frontiers in Education, Vol. 7