JUAN FERNÁNDEZ SÁNCHEZ-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (14)

2021

  1. Remembering terrorist attacks: Evolution over time

    Memory Studies, Vol. 14, Núm. 4, pp. 762-780

2016

  1. The gendered division of housework

    Psicothema, Vol. 28, Núm. 2, pp. 130-136

2014

  1. Explicit and implicit assessment of gender roles

    Psicothema, Vol. 26, Núm. 2, pp. 244-251

2012

  1. Dimensionality and Transcultural Specificity of the Sexual Attraction Questionnaire (SAQ)

    The Spanish Journal of Psychology, Vol. 15, Núm. 1, pp. 323-333

1998

  1. Is there a relationship between class size and student ratings of teaching quality?

    Educational and Psychological Measurement, Vol. 58, Núm. 4, pp. 596-604

1997

  1. Student and faculty gender in ratings of university teaching quality

    Sex Roles, Vol. 37, Núm. 11-12, pp. 997-1003

1996

  1. Incidence of class size on the evaluation of university teaching quality

    Educational and Psychological Measurement, Vol. 56, Núm. 5, pp. 771-778

  2. Valoración por parte del profesorado de la evaluación docente realizada por los alumnos

    Psicothema, Vol. 8, Núm. 1, pp. 167-172

1995

  1. Evaluation of the Setiting in which University Faculty Carry out their Teaching and Research Functions: The ASEQ

    Educational and Psychological Measurement, Vol. 55, Núm. 2, pp. 329-334

1993

  1. Dimensiones de la calidad de la enseñanza universitaria

    Psicothema, Vol. 5, Núm. 2, pp. 265-275

  2. En respuesta a J.A. Mora por su artículo "La inteligencia como proceso básico"

    Anales de psicología, Vol. 9, Núm. 1, pp. 104-111

  3. La evaluación como requisito previo en cualquier proceso de formación del profesorado

    Líneas actuales en la intervención psicopedagógica

  4. The development and factorial validation of the academic setting evaluation questionnaire

    Educational and Psychological Measurement, Vol. 53, Núm. 2, pp. 425-435