Publicaciones (48) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. A business context aware decision-making approach for selecting the most appropriate sentiment analysis technique in e-marketing situations

    Information Sciences, Vol. 589, pp. 300-320

  2. A conceptual framework for customer value management

    Revista de marketing y publicidad, Núm. 5, pp. 43-65

  3. Analysis of effective recall in radio advertising

    Journal of Communication Management, Vol. 26, Núm. 1, pp. 18-38

  4. Behavior of self-care and searching for information on the internet about covid-19. Spanish youth case

    VISUAL Review. International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura , Vol. 9

  5. Citizens’ Perception of COVID-19 Passport Usefulness: A Cross Sectional Study

    Behavioral Sciences, Vol. 12, Núm. 5

  6. Companies Taking a Stand: The Effect of Corporate Activism on Wall Street

    Global Business Review

  7. Comparing relative abundance models from different indices, a study case on the red fox

    Ecological Indicators, Vol. 137

  8. Comunicación Corporativa: La gestión del diálogo para recuperar la confianza y derribar barreras culturales en los museos

    Fonseca, Journal of Communication, Núm. 24, pp. 163-182

  9. Configurational Analysis of Inbound and Outbound Innovation Impact on Competitive Advantage in the SMEs of the Portuguese Hospitality Sector

    Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, Vol. 8, Núm. 4

  10. Correlational and Configurational Analysis of Factors Influencing Potential Patients’ Attitudes toward Surgical Robots: A Study in the Jordan University Community

    Mathematics, Vol. 10, Núm. 22

  11. Decision-Making Model For Designing Telecom Products/Services Based On Customer Preferences And Non-Preferences

    Technological and Economic Development of Economy, Vol. 28, Núm. 6, pp. 1818-1853

  12. Deconstructing corporate activism: a consumer approach

    Journal of Management & Organization, pp. 1-15

  13. Deep Learning XAI for Bus Passenger Forecasting: A Use Case in Spain

    Mathematics, Vol. 10, Núm. 9

  14. Digital audio and programmatic ad buying: status and prospects in the post-pandemic context

    El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 5

  15. El fashion film como acción de la marca: El caso de Europa II en Vogue

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 13, Núm. 1, pp. 285-297

  16. El proceso de cocreación de marca a través del eWOM: perfil, actitud y comportamiento de los usuarios

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 13, Núm. 1, pp. 267-284

  17. Estudio sobre el fraude de métricas publicitarias: evolución, análisis y herramientas para la mitigación

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 13, Núm. 1, pp. 347-363

  18. Exploring user’s experience of push notifications: a grounded theory approach

    Qualitative Market Research, Vol. 25, Núm. 2, pp. 233-255

  19. Factores determinantes en organizaciones hoteleras para gestión de relaciones laborales y conflictos: Aplicación a la identificación de perfiles de empleados y variables accionables

    VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 10, Núm. 4, pp. 1-16

  20. Forecasting the next revolution: food technology’s impact on consumers' acceptance and satisfaction

    British Food Journal, Vol. 124, Núm. 12, pp. 4339-4353