Departamento
Marketing
Publicaciones (48) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2022
-
A business context aware decision-making approach for selecting the most appropriate sentiment analysis technique in e-marketing situations
Information Sciences, Vol. 589, pp. 300-320
-
A conceptual framework for customer value management
Revista de marketing y publicidad, Núm. 5, pp. 43-65
-
Analysis of effective recall in radio advertising
Journal of Communication Management, Vol. 26, Núm. 1, pp. 18-38
-
Behavior of self-care and searching for information on the internet about covid-19. Spanish youth case
VISUAL Review. International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura , Vol. 9
-
Citizens’ Perception of COVID-19 Passport Usefulness: A Cross Sectional Study
Behavioral Sciences, Vol. 12, Núm. 5
-
Companies Taking a Stand: The Effect of Corporate Activism on Wall Street
Global Business Review
-
Comparing relative abundance models from different indices, a study case on the red fox
Ecological Indicators, Vol. 137
-
Comunicación Corporativa: La gestión del diálogo para recuperar la confianza y derribar barreras culturales en los museos
Fonseca, Journal of Communication, Núm. 24, pp. 163-182
-
Configurational Analysis of Inbound and Outbound Innovation Impact on Competitive Advantage in the SMEs of the Portuguese Hospitality Sector
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, Vol. 8, Núm. 4
-
Correlational and Configurational Analysis of Factors Influencing Potential Patients’ Attitudes toward Surgical Robots: A Study in the Jordan University Community
Mathematics, Vol. 10, Núm. 22
-
Decision-Making Model For Designing Telecom Products/Services Based On Customer Preferences And Non-Preferences
Technological and Economic Development of Economy, Vol. 28, Núm. 6, pp. 1818-1853
-
Deconstructing corporate activism: a consumer approach
Journal of Management & Organization, pp. 1-15
-
Deep Learning XAI for Bus Passenger Forecasting: A Use Case in Spain
Mathematics, Vol. 10, Núm. 9
-
Digital audio and programmatic ad buying: status and prospects in the post-pandemic context
El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 5
-
El fashion film como acción de la marca: El caso de Europa II en Vogue
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 13, Núm. 1, pp. 285-297
-
El proceso de cocreación de marca a través del eWOM: perfil, actitud y comportamiento de los usuarios
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 13, Núm. 1, pp. 267-284
-
Estudio sobre el fraude de métricas publicitarias: evolución, análisis y herramientas para la mitigación
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 13, Núm. 1, pp. 347-363
-
Exploring user’s experience of push notifications: a grounded theory approach
Qualitative Market Research, Vol. 25, Núm. 2, pp. 233-255
-
Factores determinantes en organizaciones hoteleras para gestión de relaciones laborales y conflictos: Aplicación a la identificación de perfiles de empleados y variables accionables
VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 10, Núm. 4, pp. 1-16
-
Forecasting the next revolution: food technology’s impact on consumers' acceptance and satisfaction
British Food Journal, Vol. 124, Núm. 12, pp. 4339-4353