Departamento
Marketing
Publicaciones (78) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2016
-
Advertising from the Perspective of Festivals: the present and future of commercial communication in the categories of awards (2013-2014)
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 29, Núm. 2, pp. 81-100
-
Affective commitment to the employer brand: development and validation of a scale
Business Research Quarterly, Vol. 19, Núm. 1, pp. 40-54
-
An empirical study of the recreational-expressive and referential roles of the cell phone among young students and their potential applications to advertising
Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 1, pp. 261-278
-
Analysis of character construction in transmedia advertising narrative
Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 17, pp. 140-161
-
Análisis de las necesidades para la implementación de asignaturas curriculares en un entorno online
Aula virtual: contenidos y elementos (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 703-718
-
Applying a linguistic multi-criteria decision-making model to the analysis of ICT suppliers' offers
Expert Systems with Applications, Vol. 57, pp. 127-138
-
Are consumers more rational and informed purchasers during recession periods? The role of Private Labels and retailing strategies
International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 26, Núm. 4, pp. 396-417
-
Autotelic and Instrumental Need for Touch: Searching for and Purchasing Apparel Online
International Journal of Economics and Management Sciences, Vol. 05, Núm. 02, pp. 1-7
-
Capítulo 5. Creación de eventos integrados: más allá de la experiencia presencial
Publicidad digital: hacia una integración de la planificación, creación y medición (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 87-105
-
Choice of national brand vs. private label "me-too" new products in a multicultural context: Understanding consumer innovativeness
Handbook of Research on Strategic Retailing of Private Label Products in a Recovering Economy (IGI Global), pp. 182-208
-
Citizens’ perceptions on social responsibility in public administration organizations: A case study on Spain
Transylvanian Review of Administrative Sciences, Vol. 2016, Núm. 48, pp. 166-183
-
Ciudades creativas. IV Congreso Internacional. Tomos I y II
Madrid: Universidad Complutense de Madrid, 2016
-
Comunicación Integrada de Marketing
Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 41, pp. 183-184
-
Consumer Behavior Regarding Luxury Perfumes
Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services, pp. 46-70
-
Content marketing: Nueva vía de comunicación persuasiva
CUICIID 2016: congreso Universitario Internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy. Contenidos, investigación, innovación y docencia
-
Content marketing: nueva vía de comunicación persuasiva
Estrategias en comunicación y su evolución en los discursos (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 187-198
-
Creatividad digital en comunicación política: estudio de la segunda campaña presidencial de Barack Obama en Facebook.com y WhiteHouse.gov
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 14, pp. 82-107
-
Desarrollos de banca ética y viabilidad de la banca islámica
Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 9, pp. 529-544
-
Distribución moderna en el mercado del bricolage: Operadores, productos y marcas. Atributos relevantes para la elección por parte del consumidor
Distribución y consumo, Año 26, Núm. 141, pp. 43-55
-
Dove: Reivindicando la “Belleza Real” para recuperar la autoestima de las mujeres
Casos de Marketing Público y No Lucrativo, Vol. 3, pp. 93-102