DIANA
GAVILÁN BOUZAS
Profesora titular de universidad
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec DIANA GAVILÁN BOUZAS (74)
2024
2023
-
El poder de la viralidad
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 141-158
-
Enabling smartphone push notifications: the effect of a framed opt-in request
INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE COMMUNICATIONS, Vol. 21, Núm. 1, pp. 1-18
-
Hablemos de series: Binge-watching vs. maratón. La dualidad en el consumo de episodios desde la Teoría Fundamentada
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 75, pp. 77-90
-
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital
ESIC Editorial
-
Student Experience, Satisfaction and Commitment in Blended Learning: A Structural Equation Modelling Approach
Mathematics, Vol. 11, Núm. 3
2022
-
Experiencia de aprendizaje en modalidad semipresencial: Oportunidades y desafíos
Transformación digital docente. La gestión sostenible de las organizaciones educativas (Dykinson), pp. 381-400
-
Exploring user’s experience of push notifications: a grounded theory approach
Qualitative Market Research, Vol. 25, Núm. 2, pp. 233-255
-
Implementation of Blended Learning during COVID-19
Encyclopedia, Vol. 2, Núm. 4, pp. 1763-1772
-
Learning experience in a blended learning context: opportunities and challenges
II Congreso internacional de Innovación en la docencia e investigación de las Ciencias Sociales y Jurídicas
-
Luxury tourism in the new normal: In search of the new memorability
The Emerald Handbook of Luxury Management for Hospitality and Tourism (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 513-532
-
Michelin-starred restaurants and its contribution to luxury gastronomy tourism
The Emerald Handbook of Luxury Management for Hospitality and Tourism (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 321-334
-
What Do We Mean by Binge-Watching? A Grounded Theory Approach
SSRN Electronic Journal, pp. 1-39
2021
-
Can a word paint a thousand pictures? Brand- evoked mental imagery in advertising
Cuadernos.Info, Núm. 49, pp. 125-145
-
Impacto del marketing de la universidades en la elección de universidad: una revisión de la literatura
IV Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas (AJICEDE)
-
Innovation in online food delivery: Learnings from COVID-19
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 24
-
Online snacks shopping: the influence of packaging design in product expectations
ESIC Digital Economy & Innovation Journal, Vol. 1, Núm. 1, pp. 104-119
-
¿Una palabra vale más que mil imágenes? Imágenes mentales evocadas por las marcas en la publicidad
Cuadernos.info, pp. 125-145
2020
-
#BABIESOFINSTAGRAM: THE DIGITALLY MEDIATED LIVES OF ‘ASPIRING’ BABY MODELS AND BRAND REPS
AoIR Selected Papers of Internet Research