Publicaciones en las que colabora con DIANA GAVILÁN BOUZAS (15)

2018

  1. Green Consumer Segmentation: Managerial and Environmental Implications from the Perspective of Business Strategies and Practices

    Sustainability in Innovation and Entrepreneurship (Springer Alemania), pp. 137-151

  2. Identidad de género, consumo y discriminación a través del precio

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 73, pp. 385-400

  3. Tacto y gusto, los grandes olvidados

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 150, pp. 34-41

2017

  1. Why consumers purchase organic products? The role of environment, health and age

    Congreso Nacional de Marketing (29º. 2017. Sevilla)

2016

  1. Autotelic and Instrumental Need for Touch: Searching for and Purchasing Apparel Online

    International Journal of Economics and Management Sciences, Vol. 05, Núm. 02, pp. 1-7

  2. The Influence of Risks Perception on the Purchase of Ecological Personal Care Products

    INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, Vol. 4, Núm. 7, pp. 46-66

2013

  1. La comunicación multisensorial de las promociones en móviles

    Investigación y marketing, Núm. 118, pp. 34-39

2010

  1. Un juego limpio

    MK: Marketing + ventas, Núm. 255, pp. 54-61