DIANA
GAVILÁN BOUZAS
Profesora titular de universidad
Publicaciones (107) Publicaciones de DIANA GAVILÁN BOUZAS
2023
-
Designing innovation in urban hotels through guest experience data on interior design
European Journal of Innovation Management
-
El poder de la viralidad
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 141-158
-
Enabling smartphone push notifications: the effect of a framed opt-in request
INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE COMMUNICATIONS, Vol. 21, Núm. 1, pp. 1-18
-
Hablemos de series: Binge-watching vs. maratón. La dualidad en el consumo de episodios desde la Teoría Fundamentada
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 75, pp. 77-90
-
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital
coord.
ESIC Editorial
-
Mapping sharing economy themes: science mapping, topic modeling, and research agenda
Journal of Marketing Analytics
-
Student Experience, Satisfaction and Commitment in Blended Learning: A Structural Equation Modelling Approach
Mathematics, Vol. 11, Núm. 3
-
Timos, estafas y cualquier forma de engañar "online"
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 217-237
2022
-
Experiencia de aprendizaje en modalidad semipresencial: Oportunidades y desafíos
Transformación digital docente. La gestión sostenible de las organizaciones educativas (Dykinson), pp. 381-400
-
Exploring user’s experience of push notifications: a grounded theory approach
Qualitative Market Research, Vol. 25, Núm. 2, pp. 233-255
-
From Behavioral Strategy to Emotional Strategy: It Is Time to Use Emotions as a Competitive Advantage
Open Journal of Business and Management, Vol. 11, Núm. 1, pp. 279-294
-
Implementation of Blended Learning during COVID-19
Encyclopedia, Vol. 2, Núm. 4, pp. 1763-1772
-
Internacionalización de la docencia a través de las TIC
Jornada «Aprendizaje Eficaz con TIC en la UCM» (Universidad Complutense de Madrid), pp. 257-266
-
Learning experience in a blended learning context: opportunities and challenges
II Congreso internacional de Innovación en la docencia e investigación de las Ciencias Sociales y Jurídicas
-
Luxury tourism in the new normal: In search of the new memorability
The Emerald Handbook of Luxury Management for Hospitality and Tourism (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 513-532
-
Michelin-starred restaurants and its contribution to luxury gastronomy tourism
The Emerald Handbook of Luxury Management for Hospitality and Tourism (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 321-334
-
Mobile Push Notifications
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing (Edward Elgar Publishing), pp. 232-234
-
Proyecto Espejo: internacionalización, emprendimiento social y TICs
Excelentes en Docentia: Ejercicios prácticos para los grados de comunicación (ISICS), pp. 335-350
-
The intellectual structure of behavioral strategy: a bibliometric study
STRATEGIC MANAGEMENT, Vol. 27, Núm. 1, pp. 4-21
-
The role of push notifications
The SAGE Handbook of Digital Marketing, pp. 349