Publicaciones (107) Publicaciones de DIANA GAVILÁN BOUZAS

2023

  1. Designing innovation in urban hotels through guest experience data on interior design

    European Journal of Innovation Management

  2. El poder de la viralidad

    Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 141-158

  3. Enabling smartphone push notifications: the effect of a framed opt-in request

    INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE COMMUNICATIONS, Vol. 21, Núm. 1, pp. 1-18

  4. Hablemos de series: Binge-watching vs. maratón. La dualidad en el consumo de episodios desde la Teoría Fundamentada

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 75, pp. 77-90

  5. Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital coord.

    ESIC Editorial

  6. Mapping sharing economy themes: science mapping, topic modeling, and research agenda

    Journal of Marketing Analytics

  7. Student Experience, Satisfaction and Commitment in Blended Learning: A Structural Equation Modelling Approach

    Mathematics, Vol. 11, Núm. 3

  8. Timos, estafas y cualquier forma de engañar "online"

    Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 217-237

2022

  1. Experiencia de aprendizaje en modalidad semipresencial: Oportunidades y desafíos

    Transformación digital docente. La gestión sostenible de las organizaciones educativas (Dykinson), pp. 381-400

  2. Exploring user’s experience of push notifications: a grounded theory approach

    Qualitative Market Research, Vol. 25, Núm. 2, pp. 233-255

  3. From Behavioral Strategy to Emotional Strategy: It Is Time to Use Emotions as a Competitive Advantage

    Open Journal of Business and Management, Vol. 11, Núm. 1, pp. 279-294

  4. Implementation of Blended Learning during COVID-19

    Encyclopedia, Vol. 2, Núm. 4, pp. 1763-1772

  5. Internacionalización de la docencia a través de las TIC

    Jornada «Aprendizaje Eficaz con TIC en la UCM» (Universidad Complutense de Madrid), pp. 257-266

  6. Learning experience in a blended learning context: opportunities and challenges

    II Congreso internacional de Innovación en la docencia e investigación de las Ciencias Sociales y Jurídicas

  7. Luxury tourism in the new normal: In search of the new memorability

    The Emerald Handbook of Luxury Management for Hospitality and Tourism (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 513-532

  8. Michelin-starred restaurants and its contribution to luxury gastronomy tourism

    The Emerald Handbook of Luxury Management for Hospitality and Tourism (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 321-334

  9. Mobile Push Notifications

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing (Edward Elgar Publishing), pp. 232-234

  10. Proyecto Espejo: internacionalización, emprendimiento social y TICs

    Excelentes en Docentia: Ejercicios prácticos para los grados de comunicación (ISICS), pp. 335-350

  11. The intellectual structure of behavioral strategy: a bibliometric study

    STRATEGIC MANAGEMENT, Vol. 27, Núm. 1, pp. 4-21

  12. The role of push notifications

    The SAGE Handbook of Digital Marketing, pp. 349