David
Martín-Consuegra Navarro
Publicaciones en las que colabora con David Martín-Consuegra Navarro (30)
2023
-
How Do Affect the Infusion of Smart Technology and Mindfulness of Tourism SMEs on Competitiveness?
Springer Proceedings in Business and Economics
2022
-
Digital tools and smart technologies in marketing: a thematic evolution
International Marketing Review, Vol. 39, Núm. 5, pp. 1122-1150
2018
-
The effect of new technologies on psychological consequences and risk perceptions of sales agents
Journal of Risk Research, Vol. 21, Núm. 11, pp. 1409-1429
2017
-
Sales agents vs the internet: Understanding service sabotage based on the conservation of resources theory
Internet Research, Vol. 27, Núm. 4, pp. 858-884
2015
-
Developing and Validating an Instrument for Measuring the Driving Markets Approach
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 54
-
Is ICT good for employees? An analysis of its effects on sales agents' perceptions of service cannibalization
Computers in Human Behavior, Vol. 51, Núm. PA, pp. 263-271
-
Perceptions of service cannibalisation: The moderating effect of the type of travel agency
Tourism Management, Vol. 48, pp. 329-342
2009
-
Participación de los principales destinos turísticos europeos en buscadores: aplicación al ámbito español
Administrando en entornos inciertos = managing in uncertain environment
2008
-
Análisis de la eficacia publicitaria en Internet
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 14, Núm. 1, pp. 159-176
-
Efectos de la presentación del precio en la percepción del consumidor.
XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008
-
Evaluación de la eficacia de las páginas web: un análisis de contenido de las principales compañías aéreas
Universidad, Sociedad y Mercados Globales
-
Market driving in retail banking
International Journal of Bank Marketing, Vol. 26, Núm. 4, pp. 260-274
2007
-
An integrated model of price, satisfaction and loyalty: An empirical analysis in the service sector
Journal of Product and Brand Management, Vol. 16, Núm. 7, pp. 459-468
-
Análisis de los folletos de información turística: Una aplicación a destinos nacionales mediante la investigación de mercados
Investigación y marketing, Núm. 95, pp. 47-54
-
Efectos de la satisfacción y la lealtad en la aceptación del precio
XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007
-
Market orientation and business performance: An empirical investigation in the airline industry
Journal of Air Transport Management, Vol. 13, Núm. 6, pp. 383-386
-
Orientación al mercado desde la perspectiva de la demanda: una aplicación al transporte aéreo
Conocimiento, innovación y emprendedores: camino al futuro (Universidad de La Rioja)
-
Relational benefits and customer satisfaction in retail banking
International Journal of Bank Marketing, Vol. 25, Núm. 4, pp. 253-271
-
Segmentación de la demanda turística: un análisis aplicado a un destino de turismo cultural
Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Núm. 4, pp. 36-48
-
The role of market orientation in managing crisis during the post-crisis phase
Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 23, Núm. 2-4, pp. 59-71