Departamento
Investigación y Psicología en Educación
Publicaciones (65) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2016
-
A Classification Framework for Exploring Technology-Enabled Practice-FrameTEP
Journal of Educational Computing Research, Vol. 54, Núm. 7, pp. 901-921
-
A computer approach to mathematics curriculum developments debugging
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, Vol. 12, Núm. 12, pp. 2961-2974
-
A family of singular functions and its relation to harmonic fractal analysis and fuzzy logic
Open Mathematics, Vol. 14, Núm. 1, pp. 1039-1052
-
A singular function with a non-zero finite derivative on a dense set with Hausdorff dimension one
Journal of Mathematical Analysis and Applications, Vol. 434, Núm. 1, pp. 713-728
-
Adaptación y propiedades psicométricas de escalas sociocognitivas: Una aplicación en el ámbito vocacional científico-matemático
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 27, Núm. 1, pp. 8-28
-
Altas capacidades / superdotación: identificación en el contexto de la formación del profesorado de ciencias
Revista San Gregorio, Núm. 12, pp. 45-57
-
Análise do modelo de avaliação de professores no contexto da reforma educacional Mexicana
Education Policy Analysis Archives, Vol. 24
-
Análisis de las creencias epistemológicas de estudiantes colombianos según variables sociodemográficas y educativas
Acta Colombiana de Psicología, Vol. 19, Núm. 1, pp. 68-78
-
Aportaciones del equipo de atención temprana en el diagnóstico
Polibea, Núm. 121, pp. 14-18
-
Baire category results for exchangeable copulas
Fuzzy Sets and Systems, Vol. 284, pp. 146-151
-
Baire category results for quasi-copulas
Dependence Modeling, Vol. 4, Núm. 1, pp. 215-223
-
Bryant’s Empathy Index: Structure and Measurement Invariance across Gender in a Sample of Primary School-Aged Children
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 19
-
Characterization of copulas with given diagonal and opposite diagonal sections
Fuzzy Sets and Systems, Vol. 284, pp. 63-77
-
Competencias docentes para desarrollar la competencia científica en educación primaria
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 68, Núm. 2, pp. 103-120
-
Creando un aula mágica con la tecnología: la experiencia usando Classcraft
Mamakuna: Revista de divulgación de experiencias pedagógicas, Núm. 2, pp. 28-35
-
Cuestionario de Actitudes Hacia la Estadística (CAHE): evidencias de validez y fiabilidad de las puntuaciones en una muestra de alumnos de educación
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 68, Núm. 4, pp. 121-136
-
Cuestionario de evaluación de la percepción del diseño instruccional en alumnos en contextos universitarios chilenos
Revista de orientacion educacional, Vol. 30, Núm. 58, pp. 74-88
-
Design and validation of a cardiorespiratory capacity test for preschool children
South African Journal for Research in Sport, Physical Education and Recreation, Vol. 38, Núm. 2, pp. 129-137
-
Detection of counting pseudoerrors: What helps children accept them?
British Journal of Developmental Psychology, Vol. 34, Núm. 2, pp. 169-180
-
Development and evaluation of the team work skill in university contexts. Are virtual environments effective?
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Núm. 13