Publicaciones (65) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. A Sentence Repetition Task in Spanish language: a valid tool for early language assessment

    CoDAS, Vol. 35, Núm. 5, pp. e20220164

  2. A Year of Pandemic: Psychological Effects in Spanish Children from 3 to 11 Years of Age

    Psicothema, Vol. 35, Núm. 2, pp. 119-128

  3. A generalization of a copula-based construction of fuzzy implications

    Fuzzy Sets and Systems, Vol. 456, pp. 197-207

  4. A multi-country comparison of lower secondary students' critical thinking under the International Baccalaureate and national curricula

    Review of Education, Vol. 11, Núm. 3

  5. Academic Emotions and Regulation Strategies: Interaction with Higher Education Dropout Ideation

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 11

  6. Acogida a docentes de nuevo ingreso en la Universidad: programa primeros pasos docentes en la Facultad de Educación

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 2, pp. 71-98

  7. Alta Sensibilidad en estudiantes universitarios. Comprobación de las propiedades psicométricas de HSP-Scale

    Cuestiones pedagógicas: Revista de ciencias de la educación, Núm. 32, pp. 47-68

  8. An overview of historical and contemporary perspectives in art therapy in Spain: A bibliometric analysis of Spanish art therapy research

    Arts in Psychotherapy, Vol. 83

  9. Analysis and assessment of the environmental awareness of primary school pupils on the management and sustainable use of water

    International Research in Geographical and Environmental Education, Vol. 32, Núm. 3, pp. 217-233

  10. Ansiedad y Depresión en una Muestra de Músicos Militares y Civiles

    Ansiedad y Estrés, Vol. 29, Núm. 2, pp. 124-129

  11. Ansiedad y Depresión en una muestra de músicos militares y civilles

    Ansiedad y estrés, Vol. 29, Núm. 2, pp. 124-129

  12. Análisis del abandono educativo temprano en España: condicionantes del abandono y motivos para regresar al sistema educativo

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 41, Núm. 2, pp. 523-549

  13. Aulas interdisciplinares al aire libre con estudiantes del Grado en Pedagogía y de Maestro Educación Infantil

    Revista Pedagógica ADAL, Núm. 42, pp. 6-13

  14. CONTINUOUS NOWHERE HÖLDER FUNCTIONS ON Zp

    Proceedings of the American Mathematical Society, Vol. 151, Núm. 3, pp. 1031-1040

  15. Child-centered communication interventions in pediatric oncology: A scoping review and proposed new communication model

    Pediatric Blood and Cancer, Vol. 70, Núm. 9

  16. Cognitive–Behavioral Profile in Pediatric Patients with Syndrome 5p-; Genotype–Phenotype Correlationships

    Genes, Vol. 14, Núm. 8

  17. Conocimiento y naturalización de los estereotipos de género en estudiantes de secundaria y su relación con la aceptación en el grupo de iguales

    Revista complutense de educación, Vol. 34, Núm. 4, pp. 857-868

  18. Conocimiento, uso y forma en las prácticas docentes para promover la sostenibilidad curricular en Educación Secundaria Obligatoria

    Educar, pp. 1-16

  19. Digital Competences in Teacher Training and Music Education via Service Learning: A Mixed-Method Research Project

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 5

  20. Digitalization in Vulnerable Populations: A Systematic Review in Latin America

    Social Indicators Research, Vol. 170, Núm. 3, pp. 1183-1207