Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Sevilla (46)

2024

  1. Disinformation in the Spanish public debate: an analysis of political speeches in the Congress of Deputies

    Frontiers in Communication, Vol. 9

  2. Introduction

    Political Economy of Media and Communication: Methodological Approaches

  3. Political Economy of Media and Communication: Methodological Approaches

    Taylor and Francis, pp. 1-380

2022

  1. CINEMATOGRAPHIC COLORIMETRY APPLIED TO NEW TELEVISION JOURNALISTIC FORMATS: THE CASE OF THE SPANISH PROGRAM LO DE ÉVOLE

    International Journal of Film and Media Arts, Vol. 7, Núm. 2, pp. 164-184

  2. Democracia, xenofobia e interseccionalidad

    Revista de filosofía, Vol. 39, Núm. 100, pp. 53-62

  3. Fotografía informativa e documental

    Discursos Fotograficos, Vol. 19, Núm. 32, pp. 7-10

  4. La ciudad en el cine: referencialidad a través de las etapas fílmicas

    VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 9, Núm. 1, pp. 29-47

  5. Misinformation and Factchecking on the disturbances of the Procés of Catalonia. Digital impact on Public and Media

    KOME, Vol. 10, Núm. 2, pp. 1-24

  6. Politización y desinformación en la Memoria Histórica: Percepción de las audiencias en Twitter ante la posición de Vox sobre Federico García Lorca

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 13, Núm. 2, pp. 99-116

  7. Prólogo

    Comunicación, pantallas y ficción (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 43-44

  8. The City in Cinema: Referenciality throughout the Filming Stages

    VISUAL Review. International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura , Vol. 9, Núm. 1, pp. 29-47