Fakultät
Educación-Centro Formación Profesor
Publikationen (368) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2021
-
Beneficios de la estimulación musical en el desarrollo cognitivo de estudiantes de grado medio
Estudios pedagógicos, Vol. 47, Núm. 2, pp. 339-353
-
El uso de herramientas TIC para la enseñanza de la escritura argumentativa
Revista Electrónica en Educación y Pedagogía, Vol. 5, Núm. 8, pp. 80-98
-
2021: o tempo, a história e a pesquisa
História da Educação, Vol. 25, Núm. 60
-
A Graph Gaussian Embedding Method for Predicting Alzheimer's Disease Progression with MEG Brain Networks
IEEE Transactions on Biomedical Engineering, Vol. 68, Núm. 5, pp. 1579-1588
-
A computer approach to overtaking station track layout diagram design using graphs. An alternative track diagram proposal for these stations
Journal of Computational and Applied Mathematics, Vol. 391
-
A influência de variáveis contextuais e situacionais na classificação de árbitros de futebol de elite
Cuadernos de psicología del deporte, Vol. 21, Núm. 1, pp. 216-224
-
A multi-criteria computer package-based energy management system for a grid-connected AC nanogrid
Mathematics, Vol. 9, Núm. 5, pp. 1-25
-
A prototype of a decision support system for equine cardiovascular diseases diagnosis and management
Mathematics, Vol. 9, Núm. 20
-
A scale to measure educators’ musical skills in early childhood education
Studies in Educational Evaluation, Vol. 71
-
A valid evaluation of the theory of multiple intelligences is not yet possible: Problems of methodological quality for intervention studies
Intelligence, Vol. 88
-
Abnormal organization of inhibitory control functional networks in future binge drinkers
Drug and Alcohol Dependence, Vol. 218
-
Actividades formativas y de divulgación del Proyecto Somosaguas de Paleontología: Experiencias basadas en el uso de lupas y microscopios y propuesta indagativa
Enseñanza de las ciencias de la tierra: Revista de la Asociación Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra, Vol. 29, Núm. 2, pp. 186-198
-
Am I the same person across my life span? An event-related brain potentials study of the temporal perspective in self-identity
Psychophysiology, Vol. 58, Núm. 1
-
An Accelerated-Time Simulation of Queues at Ticket Offices at Railway Stations
Mathematical Problems in Engineering, Vol. 2021
-
An Exploratory Study about Patterns of Parental Home Literacy Activities during the COVID-19 Confinement among Spanish Families
Early Education and Development, Vol. 32, Núm. 6, pp. 812-829
-
Analysing EMI assessment in higher education
Revista Tempos e Espaços em Educação, Vol. 14, Núm. 33
-
Anthropometric and fitness normative values for young karatekas
Biology of Sport, Vol. 38, Núm. 3, pp. 351-357
-
Análisis de la evaluación de programas de intervención en motivación en Educación Secundaria
Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 39, Núm. 2, pp. 503-525
-
Análisis de la psicomotricidad a través de la práctica psicomotriz de Bernard Aucouturier: estudiode casos
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 39, pp. 620-627
-
Análisis de las emociones en el trabajo de indagación:: «La caja negra»
Investigación en la escuela, Núm. 103, pp. 125-138