Publicaciones en las que colabora con DIANA GAVILÁN BOUZAS (72)

2023

  1. El poder de la viralidad

    Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital (ESIC Editorial), pp. 141-158

  2. Enabling smartphone push notifications: the effect of a framed opt-in request

    INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE COMMUNICATIONS, Vol. 21, Núm. 1, pp. 1-18

  3. Hablemos de series: Binge-watching vs. maratón. La dualidad en el consumo de episodios desde la Teoría Fundamentada

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 75, pp. 77-90

  4. Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital

    ESIC Editorial

  5. Student Experience, Satisfaction and Commitment in Blended Learning: A Structural Equation Modelling Approach

    Mathematics, Vol. 11, Núm. 3

2022

  1. Experiencia de aprendizaje en modalidad semipresencial: Oportunidades y desafíos

    Transformación digital docente. La gestión sostenible de las organizaciones educativas (Dykinson), pp. 381-400

  2. Exploring user’s experience of push notifications: a grounded theory approach

    Qualitative Market Research, Vol. 25, Núm. 2, pp. 233-255

  3. Implementation of Blended Learning during COVID-19

    Encyclopedia, Vol. 2, Núm. 4, pp. 1763-1772

  4. Learning experience in a blended learning context: opportunities and challenges

    II Congreso internacional de Innovación en la docencia e investigación de las Ciencias Sociales y Jurídicas

  5. Luxury tourism in the new normal: In search of the new memorability

    The Emerald Handbook of Luxury Management for Hospitality and Tourism (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 513-532

  6. Michelin-starred restaurants and its contribution to luxury gastronomy tourism

    The Emerald Handbook of Luxury Management for Hospitality and Tourism (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 321-334

  7. What Do We Mean by Binge-Watching? A Grounded Theory Approach

    SSRN Electronic Journal, pp. 1-39

2021

  1. Can a word paint a thousand pictures? Brand- evoked mental imagery in advertising

    Cuadernos.Info, Núm. 49, pp. 125-145

  2. Impacto del marketing de la universidades en la elección de universidad: una revisión de la literatura

    IV Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas (AJICEDE)

  3. Innovation in online food delivery: Learnings from COVID-19

    International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 24

  4. Online snacks shopping: the influence of packaging design in product expectations

    ESIC Digital Economy & Innovation Journal, Vol. 1, Núm. 1, pp. 104-119

  5. ¿Una palabra vale más que mil imágenes? Imágenes mentales evocadas por las marcas en la publicidad

    Cuadernos.info, pp. 125-145

2020

  1. #BABIESOFINSTAGRAM: THE DIGITALLY MEDIATED LIVES OF ‘ASPIRING’ BABY MODELS AND BRAND REPS

    AoIR Selected Papers of Internet Research

  2. #Babiesofinstagram: the digitally mediated lives of ‘aspiring’ baby models and brand reps

    Selected Papers of #AoIR2020: The 21st Annual Conference of the Association of Internet ResearchersThe 21st Annual Conference of the Association of Internet Researchers

  3. Brand-Evoked Mental Imagery: The Role of Brands in Eliciting Mental Imagery

    SAGE Open, Vol. 10, Núm. 4