STUDENTS PERCEIVE THE GAMIFICATION THROUGH ACTIVITIES BASED ON ESCAPE ROOMS VERY POSITIVELY FOR LEARNING AT UNIVERSITY

  1. Inmaculada MATEOS-APARİCİO 1
  2. Marta SÁNCHEZ-PANİAGUA 1
  3. Alejandra GARCÍA-ALONSO 1
  4. Beatriz LÓPEZ-RUİZ 1
  5. Marina MOLİNA 1
  6. María MORENO-GUZMÁN 1
  7. María Luisa PÉREZ-RODRÍGUEZ 1
  8. José RAGGİO 1
  9. Carmen RUEDA 1
  10. Paz SEVİLLA 1
  11. Cristina BODAS-FOLGUERA 1
  12. Rocío De LA PEÑA-ARMADA 1
  1. 1 Universidad Complutense de Madrid Spain
Revista:
IJAEDU- International E-Journal of Advances in Education

ISSN: 2411-1821

Año de publicación: 2020

Volumen: 6

Número: 18

Páginas: 281-286

Tipo: Artículo

DOI: 10.18768/IJAEDU.819338 GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor

Otras publicaciones en: IJAEDU- International E-Journal of Advances in Education

Referencias bibliográficas

  • [1] Wiemker M, Elumir E, & Clare A (2015). Escape Room Games: "Can you transform an unpleasant situation into a pleasant one?"