Publicaciones en las que colabora con MARÍA JOSEFA FERNÁNDEZ DÍAZ (27)

2020

  1. Efecto de scratch en el aprendizaje de conceptos geométricos de futuros docentes de primaria

    RELIME. Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa, Vol. 23, Núm. 3, pp. 357-386

  2. Evaluación para la innovación y mejora de centros educativos

    Síntesis

  3. Factors associated with the impact of implementing quality management systems at schools: a multilevel analysis

    Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 31, Núm. 13-14, pp. 1588-1604

  4. Impact of the application of ISO 9001 standards on the climate and satisfaction of the members of a school

    International Journal of Educational Management, Vol. 34, Núm. 7, pp. 1185-1202

2019

  1. Assessing the impact of ISO: 9001 implementation on school teaching and learning processes

    Quality Assurance in Education, Vol. 27, Núm. 3, pp. 285-303

  2. Comparative analysis between management team and teachers on the impact of ISO 9001 standards in educational centres

    International Journal of Quality and Service Sciences, Vol. 11, Núm. 2, pp. 248-264

  3. Concreción y formulación de resultados de aprendizaje en la formación universitaria

    Edunovatic 2018. Conference Proceedings: 3rd Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT. 17-19 December, 2018

  4. Validation of a questionnaire to evaluate the impact of ISO 9001 Standards in schools with a Confirmatory Factor Analysis

    Studies in Educational Evaluation, Vol. 62, pp. 37-48

2018

  1. Diseño y validación de un instrumento de medida del perfil de formación docente en tecnologías de la información y comunicación

    Revista española de pedagogía, Vol. 76, Núm. 270, pp. 247-270

  2. El proceso de integración y uso pedagógico de las TIC en los centros educativos madrileños

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 21, Núm. 2, pp. 395-416

  3. PISA 2015: predictores del rendimiento en Ciencias en España

    Revista de educación, Núm. 380, pp. 75-102

2016

  1. Evaluación de competencias docentes del profesorado para la detección de necesidades formativas

    Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 68, Núm. 2, pp. 85-101

  2. Impact of implementation of quality management systems on internal communications and external relations at schools

    Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 27, Núm. 1-2, pp. 97-110

  3. PISA y TALIS ¿congruencia o discrepancia?

    Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, Vol. 22, Núm. 1